Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از این اطلاعیه تاکید شده است: ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اجرای مسوولیت آغاز وضعیت قرمز را اعلام می‌کند که برغم هشدارها و تاکیدهای متخصصان سلامت، شاهد موج دوم شیوع ویروس کرونا هستیم و رعایت اصول و مراقبت‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در زندگی فردی و اجتماعی ضرورت دارد.

این ستاد افزوده است: با هدف تامین حداکثری سلامت مردم از سه‌شنبه ۲۴ تیرماه برگزاری هرگونه مراسم مربوط به ازدواج از جمله عقد و عروسی در تالارها و سالن‌ها ممنوع است و با آرزوی خوشبختی برای همه جوانان ، از والدین گرامی و خانواده‌ها انتظار می‌رود با درک حساسیت موضوع سلامت و تهدیدهای خطرناک ویروس کرونا، هر گونه برنامه‌ریزی و دعوت را لغو و مراسم را به وقت مناسب دیگر موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه تصریح کرده است: برگزاری مراسم تشییع و تدفین فقط در آرامستان‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است و هرگونه مراسم و تشریفات مربوط به فوت از جمله شام غریبان ، ترحیم، شب هفت، یادبود وچهلم در اماکن عمومی، مساجد، تالارها، سالن‌ها و حتی منازل ممنوع است.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل همچنین با قدردانی از تلاش ،مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ستودنی مدافعان سلامت افزوده است: از همه مردم انتظار می‌رود برای از بین بردن وضعیت قرمز با رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی، به یاری کادر بهداشت و درمان بشتابند.

این ستاد توصیه کرده است: برای اینکه شاهد آثار بد و تلخِ هجوم ویروس به خانواده نباشیم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشویم ، مایحتاج عمومی بسیار بیشتر از نیاز مردم در انبارها و فروشگاه‌ها موجود است ، برای رهایی از خطر بیماری لازم است در اماکن عمومی از ماسک استفاده شود و بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی و خانوادگی رعایت شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت فاصله گذاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت