Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده حداکثری مردم از «تور‌های مجازی بازدید از مسکن» فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مصطفی قلی خسروی، با اشاره به اهمیت استفاده مردم از فناوری‌های دانش‌بنیان جدید در بستر فضای مجازی همانند تور‌های مجازی که دارای اثرگذاری قابل ملاحظه‌ای در زمینه مقابله با ویروس کرونا هستند، افزود: با توجه به اینکه مشخص نیست آینده ما تا چه زمانی با ویروس کرونا و ملزومات آن پیوند خواهد داشت، باید بپذیریم که نیازمند تعریف جدیدی از سبک زندگی در این دوران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در دوران کرونا هرچه احتیاط ما بیشتر باشد آسیب کمتری به ما خواهد رسید، گفت: فرهنگ‌سازی استفاده از نرم‌افزار‌های موبایلی به‌خصوص تور‌های مجازی در امور مختلف مانند تهیه مسکن، سفر و همچنین زیارت، هم آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور را کاهش می‌دهد هم بازار را از نفس نمی‌اندازد و هم کمک زیادی به کادر درمانی کشور می‌کند.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده حداکثری مردم از تور‌های مجازی بازدید از مسکن فراهم شود، گفت: در صورت تحقق این امر تردد مردم در سطح شهر کمتر می‌شود و مقابله با کرونا جدی‌تر از سوی مردم اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استفاده مردم تور های مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان