Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:43:46 GMT

بازگشت ربیع خواه به میادین بازی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۶۴۱

بازگشت ربیع خواه به میادین بازی

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا حقیقت درباره آخرین وضعیت محسن ربیع خواه هافبک تیم پرسپولیس اظهار داشت: محسن ربیع خواه از ناحیه کف پای خود احساس ناراحتی می‌کرد و برای معاینات بیشتر جهت گرفتن MRI اعزام شد.

اخبار ورزشی- پزشک تیم پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه،  بیان کرد: در جواب آزمایش‌های دقیق مشخص شد که یک استخوان در کف پای ربیع خواه دچار شکستگی شده و به این ترتیب این بازیکن سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زیر نظر کادر پزشکی تمرین خواهد کرد و تلاش می‌کنیم زودتر از موعد مقرر او را به تمرینات گروهی بازگردانیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن ربیع خواه ربیع خواه باشگاه پرسپولیس پرسپولیس محسن ربیع خواه ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس