Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:34:09 GMT

حمله سایبری به سایت گردان‌های عزالدین قسام

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۸۴۱

حمله سایبری به سایت گردان‌های عزالدین قسام

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که از بامداد پنج‌شنبه گذشته سِرورهای این گردان‌ها در معرض حملات سایبری متعددی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، بخش اطلاع‌رسانی گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که هکرها سایت alqassam.net را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است، صفحه کمک‌های مالی که در این آدرس ارائه شده دارای اطلاعات جعلی است که هدف از آن به دام انداختن کاربران سایت بوده حال چه عنوان آن کیف بیتکوین یا لینک پست خاص برای کمک‌ها باشد.

گردان‌های عزالدین قسام نسبت به استفاده از این داده‌ها هشدار داد.

در بیانیه گردان‌های عزالدین قسام آمده است، تنها سایتی که در حال حاضر درست است، سایت alqassam.ps است که در آن اطلاعات و داده‌های واقعی از این گردان‌ها درج شده است.

گردان‌های عزالدین قسام تاکید کردند که کارشناسان آن همچنان با این حمله‌های هکری که تا به این لحظه ادامه داشته است، برخورد می‌کنند و با کمک خداوند توانسته‌اند بیشتر این حمله‌ها را تحت کنترل درآورند و آنها مشغول اصلاح مشکلاتی هستند که این حملات ایجاد کرده‌اند؛ حملاتی که از سوی شرکت‌های بزرگ پست الکترونیک و دامنه‌های جهانی تبانی کرده با دشمن رخ داده است.

در این بیانیه آمده است: ما ندای حق را در مقابل جنایت‌های اشغالگر سر خواهیم داد و از مقاومت در مقابل آن در هر میدانی کوتاه نخواهیم آمد و دشمن هر چقدر هم تلاش کند صدای ما را ساکت نگه دارد ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیام خود را به تمام آزادگان جهان برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله سایبری گردان های عزالدین القسام گردان های عزالدین قسام گردان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها

 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب الله لبنان امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از مردم غزه، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف پایگاه «الضهیره» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

به گزارش العهد، مقاومت اسلامی لبنان نیز امروز مقر توپخانه «عین مارگالیوت» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

همزمان گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مرکز تازه تاسیس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق «جحر الدیک» واقع در مرکز نوار غزه را با شلیک چند خمپاره و راکت در هم کوبیده است.

از طرفی گردان‌های مجاهدین اعلام کرد مقر فرماندهی لشکر غزه را در شهرک «رعیم» هدف حمله موشکی قرار داده است و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

گردان‌های مجاهدین دیروز (چهارشنبه) هم اعلام کرد پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت «عمر ابو شریعه» بنیانگذار این گردان‌ها، هدف حمله موشکی قرار داده است.

گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده اس و. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری