Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه نظرسنجی‌های خود برای انتخاب تیم منتخب ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا، از کاربران خود خواست بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۸ را انتخاب کنند که نام علیرضا بیرانوند در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

AFC درباره بیرانوند نوشت: ۱۴ بازی و ۱۲ گل خورده، ۷ کلین‌شیت (جایگاه اول) و ۶۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد مهار توپ.

بیرانوند به دنبال مهار معروف پنالتی رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸، به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا رسید و ضربه یک ستاره دیگر بزرگ فوتبال دنیا را در این رقابت‌ها مهار کرد. در زمان‌های تلف شده دیدار برگشت نیمه‌نهایی مقابل السد و در لحظاتی نفس‌گیر، بیرانوند ضربه سر ژاوی را که در آستانه رسیدن به دروازه بود، با واکنشی در کلاس جهانی مهار کرد تا پرسپولیس برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. لحظه‌ای ناب از تورنمنتی برجسته.

کوون سون‌تائه دروازه‌بان کاشیما آنتلرز ژاپن، شین هوایونگ از سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی، ژوان لو از تیانجین چین و سونگ بوئم‌کئونگ از جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی، سایر گزینه‌های این نظرسنجی هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا پارسی خبر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد