Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:12:21 GMT

ضرورت شناسایی نفوذی ها توسط طلاب

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۴۲۸

ضرورت شناسایی نفوذی ها توسط طلاب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب که در جامعه مدرسین برگزار شد، دفاع از مجمع نمایندگان طلاب و نگهداشتن حریم آن را یک هدف راهبردی دانست و افزود: باید چهره‌های شاخص از هر شهرستان و استان در این مجمع حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ضرورت توجه به جوان گرایی در امور گفت: جوان گرایی به معنای کنار گذاشتن صاحبان تجربه نیست زیرا اگر این نکته را لحاظ نکنیم، سرمایه‌ها را از دست می‌دهیم بنابراین افراد پخته نباید کنار گذاشته شوند.

آیت الله خاتمی با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های عملیاتی در خصوص معیشت طلاب تصریح کرد: بنده شهادت می‌دهم که مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در کنار دغدغه معیشت مردم که با گرانی‌های افسارگسیخته مواجه شده‌اند، دغدغه معیشت طلاب را هم داشته و به فکر آنان هستند.

عضو مجلس خبرگان افزود: طلاب و فضلا باید مطابق با مواضع رهبر معظم انقلاب قدم بردارند.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی نفوذی‌ها اظهار داشت: امروز نفوذی‌ها فعالیت بسیاری دارند بنابراین باید هوشیار بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به ضرورت تلاش نمایندگان طلاب در راستای شکوفایی استعدادها افزود: بصیرت افزایی امری ضروری است و طلبه باید بداند که دشمنان چه برنامه‌هایی برای آنها دارند.

کد خبر 4972204

منبع: مهر

کلیدواژه: قم سید احمد خاتمی شورای عالی حوزه های علمیه مجلس خبرگان رهبری پروژه نفوذ مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد حجاب و عفاف استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل گفت: در ۲۸ استان کشور بیش از ۵۰۰ مدرسه علمیه ویزه طلاب خواهر وجود دارد که همه بدنیال فراگیری علوم حوزوی و نشر مبانی دینی و مکتب تشییع هستند.

او گفت: طلاب خواهر در ۱۸ رشته تخصصی در سطح سه ودر پنج رشته تخصصی در سطح ۴ به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشورگفت: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار خواهر طلبه در مدارس علمیه کشور در حال تحصیل هستند و همین میزان نیز طی سال‌های گذشته فارغ اتحصل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، در سفر یک روزه به شهرستان نکا، دربازدید از مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجراء برنامه های مدارس خواهران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • عکس قدیمی از سید محمد خاتمی و فیدل کاسترو
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • افشای کینه شاه از قم
  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان