Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه آنالیز مسابقات هفته‌های 22 و 23 لیگ برتر فوتبال در دپارتمان داوری فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، مسعود مرادی و علیرضا سهرابی برگزار شد و تصمیمات داوران در مسابقات دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال کشور مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری درباره عملکرد داوران در بازیهای لیگ برتر عنوان کرد: قضاوت داوران در دو هفته ذکر شده، مناسب ارزیابی شد. البته موارد جزیی در بازیها وجود داشت که به داوران گوشزد خواهد شد. ولی خوشبختانه تاثیری در تعیین برنده مسابقات نداشت.

رئیس دپارتمان داوری در ادامه  درخصوص بازیهای لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: در حساس ترین بازی لیگ دسته اول که بین دو تیم سپیدرود رشت و ملوان انزلی برگزار شد و با اعتراضات زیادی از سوی تیم میزبان همراه بود، تیم سپیدرود متعقد بود که گل ملوان در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم پیش از به ثمر رساندن گل مرتکب تخلف هند شده است. اما در جلسه آنالیزی که امروز با کلیه اعضا برگزار کردیم، تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی و به ثمر رسیدن گل سالم ملوان تایید شد.

سهرابی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر در جهان حاکم است و تمام تلاش ها در برگزاری هر چه بهتر مسابقات است، انتظار می رود بازیکنان و کادر فنی تیم ها نسبت به اعتراضات مکرر نسبت به تصمیمات داوران امتناع کنند و با توجه به شیوع ویروس کرونا، تقاضا می شود نسبت به جمع شدن به دور داور یا اعتراضات گروهی سمت داور جدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا سهرابی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از تساوی ملوان و استقلال خوزستان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، میلاد باقری، مدافع ملوانی‌ها نسبت داوری و شرایط زمین مسابقه معترض بود.

باقری در خصوص لحظه باز شدن دروازه ملوان گفت: آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم اما نمی‌دانم چرا ۳،۴ هفته است گل‌های عجیبی می‌خوریم. کارشناسان می‌گویند گل‌ها خطا است اما باز هفته بعد همان اتفاق میافتد. او ادامه داد: شما صحنه گل را ببینید، کاملا دفاع ما را شارژ کردند و همان توپی که داور خطا نگرفت، وارد دروازه ما شد. بازیکنان ما را چندین بار زدند و داور خطا اعلام نکرد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت بد زمین گفت: چمن فوق‌العاده بلند بود. ما بازیکنان با پای خودمان پول درمیاریم. در این چمن ما مصدوم می‌شویم و خطرناک است. فدراسیون و سازمان لیگ نظارتی داشته باشند. چمن خراب و بلند بود، نه فقط تیم ما، بلکه تیم خودشان هم آسیب می‌بیند؛ بازیکن مصدوم شود تمام زندگی‌‌اش از بین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال