Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست منطقه 6 عملیات انتقال گاز ایران از پایداری ارتباطات از ستاد منطقه تا آخرین ایستگاه مخابراتی (رفسنجان کوه) و ایستگاه پاریز در سطح منطقه خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو با بیان اینکه پروژه DMR اوایل تیرماه سال 1399 اجرایی شده است، گفت: با توجه به توسعه روزافزون خطوط لوله منطقه و نیاز به بهبود کیفیت ارتباطات بی‌سیم در مسیر خط لوله و تأسیسات تقویت فشار گاز، با بررسی‌های انجام‌شده اقدام‌های لازم برای خرید تکرارکننده‌های دیجیتال و همچنین جایگزینی بی‌سیم‌های دستی دیجیتال به جای آنالوگ در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اصلاح و تطبیق استانداردهای ترانکینگ آنالوگ موجود با تکنیک‌های مدرن اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی و استفاده از بی‌سیم‌های دیجیتال، کیفیت صوتی بهبود یافته و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند اطلاعات مکان را در اختیار خواهد داشت و سبب بهبود امنیت (یعنی احراز هویت و رمزگذاری) و بهبود کارایی و ظرفیت کانال (TDMA slot 2) شده است.
سرپرست منطقه 6 عملیات انتقال گاز با بیان اینکه در استاندارد DMR برای افزایش ظرفیت کانال، از دسترسی TDMA استفاده شده است، ادامه داد: با توجه به نیاز برقراری ارتباط از ایستگاه‌ها تا ستاد منطقه، مکاتبه‌های لازم از طریق مدیریت مخابرات و تله‌متری با شرکت مخابرات و خطوط لوله نفت برای اختصاص بستر شبکه از ایستگاه مخابراتی گنو تا ایستگاه مخابراتی رفسنجان کوه (راف کوه) انجام شد و با تلاش کارشناسان متخصص بخش انتقال واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه این پروژه اوایل تیرماه سال 1399 اجرایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،صحرایی افزود:  طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم فناوری و دانشگاه رازی راه اندازی می شود.
محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ عنوان کرد: عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.
مدیر ارشد استان گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخير با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان