Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزنی کریستیانو رونالدو در شب تساوی یوونتوس مقابل آتالانتا او را به یک قدمی رقیب اصلی‌اش در کسب مقام بهترین گلزن سری A در فصل ۲۰-۲۰۱۹ رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو گلی که کریستیانو رونالدو بامداد امروز (یکشنبه) از روی نقطه پنالتی در تساوی خانگی 2-2 یوونتوس مقابل آتالانتا به ثمر رساند، کورس آقای گلی سری A را در فاصله 6 هفته به پایان این رقابت‌‌ها جذاب‌تر از همیشه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو با این دو گل، شمار گل‌های این فصل خود در سری A را به 28 افزایش داد و حالا فقط یک گل دیگر می‌خواهد تا به چیرو ایموبیله برسد.

این نزدیک‌ترین و پرگل‌ترین کورس میان مدعیان کسب عنوان آقای گل سری A از دهه 50 میلادی است. تا یک ماه پیش به نظر می‌رسید که ایموبیله عنوان آقای گل سری A را از آن خودش کرده اما روند گلزنی او نیز مانند روند نتیجه‌گیری تیمش بعد از آغاز مجدد رقابت‌ها دچار افت شدیدی شده است.

ایموبیله در 22 بازی اولش در این فصل 25 گل زد. او به دلیل محرومیت نتوانست لاتزیو را مقابل میلان همراهی کند و در دو بازی اخیر لاتزیو هم نتوانست گلزنی کند. مهاجم ایتالیایی تیم آبی‌پوش شهر رم در 6 بازی آخرش در لیگ تنها 2 گل زده است.

سری A| یوونتوس با پنالتی‌های رونالدو از شکست خانگی گریخت/ تکرار یک رکورد 70 ساله توسط شاگردان گاسپرینی

در طرف دیگر، رونالدو در هفته‌های پایانی فصل ماشین گلزنی یوونتوسی‌ها بوده است و در 28 بازی‌اش در این فصل 28 گل هم زده است. در واقع او در 18 بازی اخیر تیمش تنها یک بار موفق به گلزنی نشد که آن پیروزی 2 بر صفر مقابل اینتر بود، البته او در همان بازی پاس گل داد.

هم ایموبیله هم رونالدو 11 تا از گل‌های این فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده‌اند و به همین دلیل آنها از نظر شیوه گلزنی هم با یکدیگر مساوی هستند.

در تاریخ سری A تنها دو فصل وجود داشته که دو مدعی کسب عنوان آقای گل در 32 هفته نخست رقابت‌ها حداقل 28 گل زده باشند. اولین مورد آن در فصل 51-1950 بود که استوان نایرز از اینتر و گونار نوردال از میلان با یکدیگر رقابت داشتند و دومین مورد در فصل 59-1958 بود که آنتونیو والنتین آنجلیلو از اینتر و ژوزه آلتافینی از میلان برترین گلزنان فصل سری A بودند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا کریستیانو رونالدو بیشتر بخوانید... یوونتوس برای تمدید قرارداد دیبالا دست به کار شد اینتر برای پس گرفتن زانیولو از رم اقدام می‌کند/ سومین رقابت نراتزوری و یوونتوس در سال جاری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو عنوان آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه یک عشق در تمرین استقلال

تمرین روز سه شنبه استقلال یک میهمان ویژه داشت. جوان معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد. او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد. این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با محمد جواد داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانیم؛

*از تجربه حضور در تمرین استقلال برایمان بگو؟ جو تمرین چطور بود؟

من روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این روز فراموش نشدنی به کمپ اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرین تیم محبوبم را از نزدیک دیدم. همه چیز عالی بود، برخورد بازیکنان و مربی بامرام تیم آقای جواد نکونام با من بسیار گرم و صمیمی بود و در آخر هدیه زیبایی نیز از ایشان دریافت کردم. از تمام عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم.

*اصلا چطور به تمرین تیم دعوت شدی؟ چه کسی با شما هماهنگ کرد؟

پس از مصاحبه‌ای که با تی وی پلاس داشتم و از علاقه‌ام به حضور در تمرین تیم استقلال گفته بودم. عوامل تی وی پلاس و مخصوصا آقای شاهان شکیبا زحمت این کار را کشیدند و هماهنگی لازم را انجام دادند تا من در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدارو شکر این اتفاق رخ داد.

*برخورد جواد نکونام با تو چطور بود؟

از برخورد آقای نکونام سرمربی محترم استقلال بسیار لذت بردم. آقای نکونام رفتار بسیار محترمانه ای با من داشت و بابت هدیه‌ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس حسابی استقلالی هستی؟

بله من از بچگی طرفدار استقلال هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می‌کنم.

*در فوتبال خارج چه تیمی را دنبال می‌کنی؟

در فوتبال خارج من طرفدار سر سخت رئال مادرید هستم.

*پس طرفدار رونالدو هم باید باشی؟

بله قطعا بین مسی و رونالدو، من رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!