Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@14:29:29 GMT

در آستانه فتح شهر مأرب هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۳۴۲

در آستانه فتح شهر مأرب هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک عربی، سرتیپ عبدالله یحیی الحاکم از رهبران انصارالله یمن از نزدیک بودن سیطره بر شهر مأرب در شمال شرق صنعا خبر داد.

وی گفت: ما به همراه قبایل یمنی و آزادمردان استانهای مأرب و الجوف در ورودی شهر مأرب هستیم و به زودی وارد آن خواهیم شد و آنرا به آغوش کشور باز خواهیم گردانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ عبدالله یحیی الحاکم به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود درباره هدف قرار دادن فرآورده های نفتی در مأرب هشدار داد و اعلام کرد: بازوهای ما قوی و طولانی است و توان رسیدن به همه تاسیسات و مراکز نفتی و اقتصادی متجاوزان و نابودی آنها را دارد و توان واکنش کوبنده را داریم(اشاره به هدف قرار دادن تاسیسات نفتی آرامکو عربستان در صورت حمله به پالایشگاه صافر در مأرب).

وی که رئیس نهاد اطلاعاتی دولت نجات ملی صنعاست با اشاره به توان اطلاعاتی انصارالله یمن، بیان کرد: توان اطلاعاتی انصارالله یمن همه جبهه ها را درنوردیده است و به عمق پایتخت های دشمن و اتاق عملیات سری و مراکز جنگ الکترونیکی و سیستم های ارتباطاتی کددار آنها رسیده است. اطلاعات و شناسایی ما نه تنها توان جمع آوری اطلاعات از دشمن را دارد بلکه توان اقدامات پیش دستانه اطلاعاتی را هم دارد و اینک جنگ روانی علیه ملت یمن را خنثی کند. ما با امکانات اندک، حملات گمراه کننده رسانه ها و شایعات کذب را خنثی کرده ایم. اطلاعات ما همه تحرکات سرویس های جاسوسی دشمن را به شکست کشانده است.

این مقام اطلاعاتی یمنی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن بانکی از اهداف مهم و حیاتی نه فقط در اراضی عربستان و شیخ نشین امارات بلکه در تل آویو و دورتر از آن دارند.

عبدالله یحیی الحاکم از پیروزی های بزرگی که نیروهای مسلح یمن علیه متجاوزان و مزدوران وابسته به آل سعود به دست آورده اند، تمجید کرد و گفت: ملت یمن هیچگاه متجاوز نبوده است بلکه با متجاوزان و عوامل استعمار و استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به مقابله برخاسته است.

وی در پایان از قبایل استان مأرب که هنوز در کنار متجاوزان هستند خواست که به آغوش کشور بازگردند و در نابودی تکفیری ها نقش آفرینی کنند.

کد خبر 4972328

منبع: مهر

کلیدواژه: استان مأرب یمن ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی فلسطین ایران سوریه روسیه دونالد ترامپ افغانستان ترکیه امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش دپو شده در یک منزل قبل از بارگیری و انتقال به دیگر نقاط خبر داد.

سردارناصر فرشید امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب با همکاری اطلاعاتی پلیس بندرعباس از دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یک منزل روستایی در محدوده این شهرستان مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب با پشتیبانی چند تیم از پلیس آگاهی و یگان امداد به محل موردنظر اعزام و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این منزل ۲۱۵ کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات عامل اصلی انتقال و دپوی این محموله شناسایی شد که پی‌جویی‌های لازم برای دستگیری این فرد و دیگر کسانی که در بارگیری و انتقال این محموله مشارکت داشتند در دست انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان به اجرا در آمد.

فرشید افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از  ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • طرح ترور رئیس جمهور اوکراین توسط روسیه در آستانه مراسم تحلیف پوتین
  • نبرد سنگین نیروهای فلسطینی با متجاوزان در شهر رفح
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • اطلاعاتی مهم درباره غذاهای کنسروی
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی