Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:25:33 GMT

گل ملوان به سپیدرود در شرایط سالم به ثمر رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۴۶۷

گل ملوان به سپیدرود در شرایط سالم به ثمر رسید

رئیس دپارتمان داوری گفت: به ثمر رسیدن گل سالم ملوان مقابل سپیدرود رشت در جلسه آنالیز تأیید شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه آنالیز مسابقات هفته‌های 22 و 23  لیگ برتر فوتبال در دپارتمان داوری فدراسیون برگزار شد. این نشست با حضور فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، مسعود مرادی و علیرضا سهرابی برگزار شد و تصمیمات داوران در مسابقات دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال کشور مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری درباره عملکرد داوران در بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: قضاوت داوران در دو هفته ذکر شده، مناسب ارزیابی شد. البته موارد جزئی در بازی‌ها وجود داشت که به داوران گوشزد خواهد شد. ولی خوشبختانه تأثیری در تعیین برنده مسابقات نداشت.

رئیس دپارتمان داوری در ادامه در خصوص بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: در حساس‌ترین بازی لیگ دسته اول که بین دو تیم سپیدرود رشت و ملوان انزلی برگزار شد و با اعتراضات زیادی از سوی تیم میزبان همراه بود، تیم سپیدرود معتقد بود که گل ملوان در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم پیش از به ثمر رساندن گل مرتکب تخلف هند شده است اما در جلسه آنالیزی که امروز با کلیه اعضا برگزار کردیم، تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی و به ثمر رسیدن گل سالم ملوان تأیید شد.

سهرابی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر در جهان حاکم است و تمام تلاش‌ها در برگزاری هر چه بهتر مسابقات است، انتظار می‌رود بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها نسبت به اعتراضات مکرر نسبت به تصمیمات داوران امتناع کنند و با توجه به شیوع ویروس کرونا، تقاضا می‌شود نسبت به جمع شدن به دور داور یا اعتراضات گروهی سمت داور جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فریدون اصفهانیان علیرضا سهرابی اسماعیل صفیری دپارتمان داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، جدال ۲تیم سپاهان و ملوان در این سالیان تبدیل به یک نبرد کلاسیک و جذاب شده است.

ملوان فصل گذشته با مساوی غیرمنتظره‌ای که در اصفهان از سپاهان گرفت، باعث قهرمانی پرسپولیس شد و جام را از کف طلایی‌پوشان ربود. آنها در بازی رفت امسال هم برتری‌شان را در خانه سپاهان تکرار کردند تا رسما به گربه‌سیاه تیم اصفهانی تبدیل شوند. ملوان که یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه برگشت نیز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ۲گل خورد و باخت.

حالا اما با قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، ۲تیم دوباره به هم خورده‌اند؛ مسابقه‌ای به میزبانی سپاهان که قطعا یک حذف‌شده خواهد داشت و فصل جدیدی از رویارویی این ۲تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید. ببینیم این بار چه می‌شود.

کد خبر 848623 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان