Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف حمایت از دامداران شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان مرکز جمع آوری شیر خام در شهرستان رفسنجان ، تاسیس و راه اندازی شد . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، با حمایت شرکت تابعه صنایع شیر و همکاری شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستان رفسنجان، مرکز جمع آوری شیر خام تاسیس و راه اندازی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز ، از ابتدای تیر با دریافت روزانه 500 کیلو شیرخام از دامداری های صنعتی و نیمه صنعتی آغاز بکار کرد و در حال حاضر به 2.5 تن در روز افزایش یافت .

محمد کاظم پیام مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان ، با اشاره به تلاشهای موثر شرکت و دامداران در این شرایط حساس ، افزود : با رایزنی و پرداخت به موقع وجه شیر به دامداران پیش بینی می شود ، این میزان دریافت به 6 تن در روز برسد که تا 12 تن هم قابل افزایش است .

گفتنی است ، ایستگاه مرکز جمع آوری شیر خام شهرستان رفسنجان ، در 100 کیلومتری شهر کرمان واقع شده است و مجهز به چیلر ، پلیت 3 تنی ، 2 مخزن ذخیره 5 تنی و 1 مخزن 2.5 تنی است .

انتهای پیام/

R1342/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز جمع آوری شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی

دریافت 32 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم بجنورد در حمایت از فراجا در اجرای طرح نور تجمع حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6099843

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند