Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات گفت: در خصوص برگزاری مراسم محرم و صفر، ما به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکار‌های بهداشتی را بر عهده می‌گیریم، آنچه اهمیت دارد این است که به برکت همین مجالس، خیر بیشتری نصیب مستضعفین می‌شود.

گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی به بیان اهمیت جایگاه و احترام به ستایشگران پرداخت و عنوان کرد: وظیفه ما این است که خادم پیرغلامان سیدالشهداء علیه‌السلام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام مبلغان دین اسلام هستند و پرچم، وظیفه روایت جهاد و شهادت بر دوش این قشر شریف است و آنان می‌توانند این جهاد و شهادت را با زیباترین روش تبیین کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به اهمیت برپایی مراسم روضه اشاره و تأکید کرد: روضه‌های سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند؛ همچنین با فرهنگ می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد اما به شرطی که به‌طور صحیح در مسیر و مدار قرار گیرد و به اهل آن سپرده شود و باید به این موضوع باور داشت که گره‌های اقتصادی هم با باز شدن گره‌های فرهنگی باز می‌شود.

وی در ادامه گفت: در خصوص برگزاری مراسم محرم و صفر، ما به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکارهای بهداشتی را بر عهده می‌گیریم، آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا به برکت همین مجالس روضه؛ خیر بیشتری نصیب مستضعفین می‌شود و به نیازمندان و اقشار کم درآمد، به واسطه مواسات هیئات مذهبی در زمینه معیشتی و بهداشتی توجه بیشتری خواهد شد بنابراین روضه سیدالشهداء علیه السلام تعطیل بردار نیست و امسال با رونق و شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

قمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اراده و تصمیم برای خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد، اما باید محدودیت‌ها را هم در نظر گرفت؛ اعضای هیئت مدیره وظیفه دارند و باید کمک کنند تا کارها به بهترین شکل پیش رود و پیشرفت حاصل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی محمد قمی محرم ماسک سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)