Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئسی دانشگاه علوم پزشکی اراک آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: شهرستان‌های استان مرکزی به جز ۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمحمدجمالیان ظهر امروز در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اظهار داشت: استان مرکزی در موج دوم کرونا از نقطه پیک شیوع عبور کرده البته اگر سهل‌انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک تداوم داشته باشد استان به وضعیت قرمز خواهد رسید که قطعا افزایش شمار بیماران سبب فشار مضاعق به بخش بهداشت و درمان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش بیماری و شیوع کرونا در استان مرکزی درحال حاضر وضعیت در شهرستان خنداب سفید بوده، همچنین دو شهر آشتیان و خمین در وضعیت نارنجی به منزله وضعیت هشدار قرار دارند و سایر شهرهای استان نیز در وضعیت زرد این بیماری قرار گرفته‌اند.

جمالیان ادامه داد: درحال حاضر انتظار ما از عموم مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی درمعابر عمومی، حمل و نقل عمومی و همچنین  ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر عمومی مهم و ضروری بوده که غفلت از این موارد کار را برای ما دشوارتر می‌سازد.

برگزاری مراسم عروسی‌ سبب افزایش مبتلایان به کرونا در استان گلستان شدکرونا منجر به کاهش درآمد و تعلیق موقوفات استان خراسان جنوبی شدعضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش: فدراسیون تنیس در برگزاری دوره آنلاین پیشگام بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به جلوگیری از اجتماعات در استان مرکزی گفت: برگزاری هرگونه  برنامه‌های فرهنگی در مساجد که سبب تشکیل اجتماع مردمی شود باید ممنوع گردیده و فعالیت این اماکن تنها به برگزاری نماز جماعت محدود شود تا سلامت مردم را خطری تهدید نکند.

جمالیان بیان کرد: نظارت بیشتر در حوزه پارک‌ها و وسایل بازی و ضدعفونی مستمر این اماکن یکی از مسائل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه این محل‌ها عموما مرکز حضور افراد و اشخاص مختلف است.

وی اضافه کرد:  برگزاری میهمانی و مجالس عروسی و عزا به صورت زیرزمینی معضل جدی به شمار می‌رود و همه باید به عنوان دیده‌بان سلامت در بازدارندگی این رفتار پرخطر مشارکت داشته باشند و با دهیاران و پاسگاه‌های انتظامی در این خصوص همراهی کنند.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... ‌مبتلایان به ‌کرونا در کرمان ۳ برابر شد / همکاری سپاه با کادر درمان بی‌ادعا و بی‌منت است ابتلای ۴۰ نفر به کرونا در ‌یک جشن عروسی مرودشت اصفهان| بیماری کرونا استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در جامعه توسعه داد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد