Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحید کرم زاده روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات برق روستاهای لوندویل در بخشداری این بخش اظهار کرد: تامین برق تک مشترکان روستایی با ۸۵۰ میلیون ریال، رفع ضعف برق با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، افزایش قدرت ترانس با هزار میلیون ریال، تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار با چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در دست اجراست و اعتبار برخی از طرح ها نیز پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۱۷ روستا دارای برق و روستای میه کومه فاقد برق است و اقدامات و پیگیری های اولیه برای برقرسانی به این روستا در حال انجام است و با توجه به مصرف قابل ملاحظه برق در لوندویل، به صرفه جویی مشترکان در ساعات اوج مصرف نیاز است.

بخشدار لوندویل ادامه داد: این بخش ۱۲ هزار مشترک برق دارد و اداره برق شهرستان به تامین روشنایی معابر شهر، جابجایی تیر برق برخی معابر روستایی، تقویت ولتاژ و اصلاح و تعویض شبکه معابر روستایی اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به عبور کابل برق فشار قوی از محوطه منازل مسکونی برخی روستائیان، رسیدگی اداره برق برای جابجایی و اصلاح آن را خواستار شد.
رئیس اداره برق آستارا نیز در این جلسه همکاری دهیاران در زمینه شاخه زنی درختان زیر کابل های برق و پرداخت بموقع بهای برق از سوی مشترکان را برای خدمات رسانی بهتر خواستار شد.
فرزین بهامین از مشترکان لوندویل خواست، با رعایت صرفه جویی و الگوی مصرف صحیح، اداره برق را در تامین انرژی و استمرار خدمات یاری کنند.

لوندویل آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش قرار دارد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
 

برچسب‌ها آستارا روستائیان لوندویل انرژی برق مصرف بهینه برق توسعه روستایی شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا روستائیان لوندویل انرژی برق مصرف بهینه برق توسعه روستایی شركت توزيع نيروی برق آستارا روستائیان لوندویل انرژی برق مصرف بهینه برق توسعه روستایی شركت توزيع نيروی برق میلیون ریال اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور