Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: سازمان بسیج رسانه معرف نامه برای خدمت افتخاری در حرم رضوی ارائه می‌دهد و با این معرفی خبرنگاران می‌توانند در بخش ویلچر به زائران خدمت کنند.

او افزود: هر یک از اهالی رسانه که شوق خدمت به زائران بارگاه منور رضوی را دارند بدون هیچ شرایط خاصی می‌توانند به این افتخار نائل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: خبرنگاران برای دریافت معرفی‌نامه خدمت افتخاری در حرم رضوی هر روز از ساعت هشت تا ۱۴ به فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۸۳۳۵۱۱۴ برای کسب اطلاع بیشتر تماس بگیرند.
بیشتر بخوانید: داریوش ارجمند خادم افتخاری امام رضا(ع) شد
دو هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه خبرنگاران خراسان رضوی فعال رسانه ای سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی

به گزارش قدس خراسان، سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی