Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محفل ادبی امیرکبیر البرز با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان البرز شکل گرفته که در شهرستان‌های کرج، اشتهارد، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ راه‌اندازی شده و فعالیت خود را به شکل رسمی از روز سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اولین شب شعر مجازی البرز

محافل ادبی استان البرز که سال‌های گذشته در شهرستان‌های این استان به صورت مستمر برگزار می‌شد امسال با وجود شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری، به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

این جلسات با عنوان «کتاب و کتابخوانی» در قالب گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌ مجازی واتس آپ به نقد شعر و شعرخوانی و همچنین جلسات نقد داستان می‌پردازد.

گفتنی است افتتاحیه مجازی این ویژه برنامه با حضور مدیران و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری البرز همراه با دبیران محافل ادبی، نویسندگان و شاعران البرزی روز سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۱ به صورت زنده در بستر اینترنتی اپلیکیشن اسکایپ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عصر شعر محفل ادبی انجمن ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در شهر بانجول پایتخت گامبیا با انتقال ریاست دوره‌ای سازمان از عربستان به گامبیا آغاز شد. حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز افتتاحیه این اجلاس حضور داشت. 

دیگر خبرها

  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد