Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@19:39:16 GMT

واکنش زیزو به استفاده از VAR

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۴۸۲

واکنش زیزو به استفاده از VAR

به گزارش افکارنیوز،

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی رئال مادرید و گرانادا در بامداد روز سه شنبه از درخشش شاگردانش سخن گفت و اظهارداشت که بازیکنان کهکشانی در بهترین فرم و عملکرد خود قرار دارند.

اخبار ورزشی- سرمربی باشگاه اسپانیایی گفت: هرکس می‌تواند نظر خودش را داشته باشد ولی رئال مادرید همیشه رئال مادرید است و مهمترین باشگاه تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان به تمجید از شاگردانش و مخصوصا خط دفاعی پرداخت و خاطرنشان کرد: تیم من همیشه در سطح خوبی بازی می‌کند و من از تلاش خط دفاعی به خصوص تیبو کورتوا راضی هستم. این تیم همواره می‌خواهد بهترین دستاورد را بدست آورد.

در چند بازی اخیر رئال مادرید، این تیم به کمک سیستم داور ویدیویی توانست از سد حریفان بگذرد و با پنالتی خود برنده بازی شود.

زیدان در این خصوص گفت: هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد ولی این مسائل به تیمم ربطی پیدا نمی‌کند. ما همیشه تمام توانمان را در زمین می‌گذاریم و تلاش بسیاری انجام می‌دهیم. چیزی که من دوستش دارم این تلاش و همکاری است.

مربی رئال مادرید در خصوص خامس رودریگز نیز گفت: خامس با تیم به گرانادا سفر می‌کند و من رویش حساب باز کردم. امروز روز تولدش هم هست و می‌خواهم به او تبریک بگویم.

وی ادامه داد: خامس یکی از بازیکنان رئال مادرید است و من نمی‌خواهم کسی را از تیم حذف کنم. همه بازیکنان مهم هستند و چیزهای مهمی به این تیم اضافه می‌کنند.

با تایید زیدان ادن هازارد نیز پس از مصدومیت راهی گرانادا خواهد شد و در ترکیب کهکشانی‌ها حضور خواهد داشت. البته مربی رئال اظهار داشت که باید فردا ببیند که می‌تواند از ستاره بلژیکی در میدان استفاده کند یا خیر.

پس از مصدومیت مارسلو، فرلاند مندی در سمت چپ خط دفاعی آمار خوبی از خود به جا گذاشته است و زیدان نیز به تمجید از ستاره فرانسوی خود پرداخت.

وی تصریح کرد: عمکلرد مندی اصلا مرا متعجب نمی‌کند، او لیاقت این را داشته است که در ترکیب رئال قرار گیرد. او بازیکنی جوان و بااستعدادی است و من او را با مارسلو مقایسه نمی‌کنم. مارسلو مارسلو است و مندی نیز مندی. هر ۲ بازیکن نشان دادند که لیاقت بازی با پیراهن مادرید را دارند.

رئال مادرید با ۲ تساوی و یک برد می‌تواند قهرمانی خود را تثبیت کند. در جدول لالیگا کهکشانی‌ها با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا ۸۰ امتیازی هستند و از حریف یک امتیاز نیز پیش هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید زیدان گرانادا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم