Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@08:24:39 GMT

کاهش استان های قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۴۹۱

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سیما سادات لاری اظهار داشت: استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

وی همچنین در خصوص استان‌هایی که در وضعیت هشدار قرار دارند نیز افزود: استان‌های تهران، فارس، کرمان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا کروناویروس کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز دوشنبه خبر داد و برای ۱۳ استان هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی ابرناکی وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می‌دهد. طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌ بینی می‌شود. شدت بارش‌های این روز برای کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان است.

سه شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر خراسان شمالی و خراسان رضوی است و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می یابد. همچنین امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

هشدار نارنجی سازمان هواشناسی؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی

زمان شروع: شنبه 1403/02/15

زمان پایان: دوشنبه 1403/02/17

نوع مخاطره: رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ

منطقه اثر:

شنبه 1403/02/15: خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی.

دوشنبه 1403/02/17: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین.

اثر مخاطره: اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی.

توصیه: پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش.

هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی

زمان شروع: شنبه 1403/02/15

زمان پایان: سه‌شنبه 1403/02/18

نوع مخاطره: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، با احتمال تگرگ در نقاط مستعد.

منطقه اثر:

شنبه 1403/02/15: نیمه غربی فارس، بوشهر، غرب هرمزگان، خراسان جنوبی.

یکشنبه 1403/02/16: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، شمال سمنان، شمال ایلام.

دوشنبه 1403/02/17: گیلان، مازندران، قزوین، تهران، البرز، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، شمال غرب فارس، ارتفاعات استانهای سمنان و گلستان، غرب اصفهان.

سه‌شنبه 1403/02/18: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شرق اصفهان.

اثر مخاطره: احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی.

توصیه: احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش.

دیگر خبرها

  • هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید
  • هواشناسی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت؛ هشدار قرمز سیل و بارش
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی