Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:57:35 GMT

آقای گل سری آ؛ گزینه جدید بارسلونا به جای لائوتارو

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۶۲۰

آقای گل سری آ؛ گزینه جدید بارسلونا به جای لائوتارو

در صورت ناکامی در جذب لائوتارو، بارسلونا برای جذب چیرو ایموبیله، ستاره گلزن و ایتالیایی لاتزیو اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهلت بارسلونا برای پرداخت بند آزادسازی 111 میلیون یورویی لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر به اتمام رسید و حالا آنها تنها در صورت جلب رضایت مدیران نراتزوری قادر به خرید این بازیکن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه کالچومرکاتو از پلن بی بارسا در صورت ناکامی در توافق با لائوتارو خبر داده است.

 

 

به نظر می رسد بارسلونا فصد دارد در تابستان امسال برای جذب چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی و 30 ساله لاتزیو وارد عمل شود. ایموبیله یکی از بهترین مهاجمان اروپا در فصل جاری بوده و در تمامی رقابت ها در 37 بازی موفق به زدن 342 گل شده است. چیرو ایموبیله در حال حاضر بالاتر از کریستیانو رونالدو در صدر جدول بهترین گلزنان سری آ قرار دارد و بخت اول کسب جایزه بهترین گلزن ایتالیا محسوب می شود.

 

به نظر می رسد بارسلونا با پرداخت رقمی در حدود 40 میلیون یورو قادر به خرید چیرو ایموبیله خواهد بود و این فاصله فراوانی با حداقل 90 میلیون یوروی مورد نظر اینتر دارد. چیرو ایموبیله در گذشته سابقه بازی کردن در لالیگا و سویا را نیز در کارنامه داشته، اما او هرگز در فوتبال اسپانیا نتوانست خود را نشان دهد و خیلی زود از این تیم حدا شد. البته پیش از توافق برای خرید چیرو ایموبیله، بارسلونا تمام تمرکز خود را معطوف به توافق با اینتر برای خرید لائوتارو مارتینز خواهد کرد.

ایموبیله نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا لائوتارو مارتینز اینتر میلان سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایموبیله نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا لائوتارو مارتینز اینتر میلان سویا چیرو ایموبیله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری