Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهربانو منصوریان سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان لیگ ووشو و قهرمانی تیمش اظهار کرد: ما تیم قوی داشتیم و همه شرایط تمرینی و اردویی هم برایمان فراهم بود و در نهایت به طور مشترک با دانشگاه آزاد قهرمان لیگ بانوان شدیم.  

سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان درباره سطح مسابقات لیگ و مبلغ قرارداد‌ها بیان کرد: کیفیت لیگ ووشو عالی است، اما تبلیغاتی انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مبلغ قرارداد‌ها پایین است و به درد یک ورزشکار نمی‌خورد تا همه وقت خود را صرف مسابقات کند. سپاهان تیم بزرگی است، اما درآمدی از تبلیغات ندارد و فقط  به خاطر ما ۳ خواهر (خواهران منصوریان) در لیگ ووشو تیمداری می‌کند. به هر حال حضور در ووشو  برای سپاهان  سود و نفعی ندارد.

منصوریان درباره موافقت با پایان لیگ ووشو بدون برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال گفت: بله ما هم دوست داشتیم مسابقه بدهیم، اما شیوع ویروس کرونا شرایطی به وجود آورد که ورزشکاران نمی‌توانستند در یک مکان جمع شوند و مبارزه کنند. به هر حال جلسه‌ای با حضور نمایندگان تیم‌ها  برگزار شد و همه موافقت خود را با تعطیلی لیگ ووشو اعلام کردند.  

 او درباره وضعیتش در دوران کرونا بیان کرد: مسابقات ووشو به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است و من هم تمرین نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید

تکلیف لیگ‌های ووشو مشخص شد

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان لیگ ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور