Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:36:25 GMT

عملیات اجرایی ترمیم جاده قلعه‌گنج به جاسک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۲۵۴

عملیات اجرایی ترمیم جاده قلعه‌گنج به جاسک آغاز شد

مهدی شهسواری فرماندار قلعه‌گنج عصر یکشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: مسیر قلعه‌گنج به جاسک از محورهای کوهستانی این شهرستان به شمار می‌رود که آخرین بار در سال ۱۳۸۶ آسفالت شده است.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های سال‌های اخیر و کوهستانی بودن منطقه این محور دچار آسیب‌های زیادی شده بود و انجام روکش آسفالت آن در اولویت قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محور، قلعه‌گنج را به جاسک متصل می‌کند و از طرفی در میان مناطق دیدنی و تفریحی شهرستان قلعه‌گنج واقع شده است.

شهسواری با بیان اینکه این محور از تردد نسبتا خوبی برخوردار است گفت: طول محور مواصلاتی قلعه‌گنج به جاسک ۲۹۰ کیلومتر است.

وی ادامه داد: فاز نخست این مسیر به طول ۲۷ کیلومتر در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون فاز دوم آن در حال اجرا است.

به گفته فرماندار قلعه‌گنج، با روکش و بهسازی آسفالتِ این محور علاوه بر اینکه محور مواصلاتی ۲ شهرستان جاسک و قلعه‌گنج سامان می‌یابد، ۱۵ روستای قلعه‌گنج و روستاهای استان هرمزگان و شهرستان بشاگرد نیز از نعمت راه آسفالته بهرمند خواهند شد .

وی افزود: محور قلعه‌گنج به جاسک نقش مهمی در توسعه ارتباطی و حمل نقل حوزه کشاورزی دارد. روکش آسفالت آن با همکاری اداره کل راهداری جنوب کرمان و مجموعه راهداری شهرستان قلعه‌گنج در حال انجام است.

 شهسواری تصریح کرد: با توجه به اتصال قلعه‌گنج به شهرستان جاسک نیاز است که بنیاد مستضعفان نیز به عنوان معین اقتصادی قلعه‌گنج در این طرح مشارکت داشته باشد تا باقیمانده این پروژه مهم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سیدحسام‌الدین حسینی مدیر شهرستانی طرح  توسعه و آبادانی شهرستان قلعه‌گنج نیز گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تکمیل راه روستایی دهستان مارز و ۳۰ روستای آن سه میلیارد تومان اعتبار مصوب کرده است.

وی افزود: به زودی این اعتبار با مشارکت دولت برای تکمیل و آسفالت راه‌های روستایی دهستان مارز هزینه خواهد شد.

مدیر شهرستانی طرح  توسعه و آبادانی شهرستان قلعه‌گنج گفت: برای تکمیل راه مواصلاتی قلعه‌گنج به جاسک که تاثیر زیادی در توسعه و ارتباط ۲ استان کرمان به هرمزگان دارد نیز مصمم هستیم مشارکت داشته باشیم.

قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قلعه گنج کرمان جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قلعه گنج کرمان جیرفت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قلعه گنج کرمان جیرفت شهرستان قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند