Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@09:01:25 GMT

۳۰۰ خانه مسکن کریمان در اردستان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۴۱۹

۳۰۰ خانه مسکن کریمان در اردستان احداث می‌شود

گروه استان‌ها - فرماندار اردستان گفت: با استقبالی که در شهرهای اردستان، زوار و مهاباد درباره متقاضی ساخت مجتمع مسکن کریمان صورت گرفت ۳۰۰ واحد مسکونی مورد تصویب قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمید رضا تاملی عصر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: با استقبالی که در شهرهای اردستان، زوار و مهاباد در خصوص متقاضی ساخت مجتمع مسکن کریمان صورت گرفت 300 واحد مسکونی مورد تصویب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره راه و شهرسازی مکلف شده است تا در اولین فرصت نسبت به جانمایی اولیه و مورد نیاز احداث این واحدها اقدام کند و انجمن مربوطه ظرف 10 روز نسبت به اهلیت سنجی متقاضیان در خصوص مواردی نظیر سابقه دریافت زمین دولتی، داشتن سابقه وام مسکن، سابقه مالکیت زمین یا ملک سازمانی از طریق ادارات مربوطه اقدام کند.

فرماندار اردستان گفت: افراد ثبت‌نامی در خصوص سکونتشان اهلیت‌سنجی صورت گرفته و در صورتی که فردی شرایط دریافت مسکن را نداشته باشد افراد دیگری جایگزین خواهند شد و ظرفیت اولیه آن ساخت 300 مسکن است که تعدادی هم به صورت اضافه تدارک دیده شده است.

وی ابراز داشت: بعد از جانمایی و اهلیت سنجی دقیق افراد، زمین‌ها واگذار خواهد شد و موضوع نوع سازه این منازل مسکونی از لحاظ قیمت تمام شده و ایمنی و همچنین موضوع آپارتمان‌سازی یا ویلاهای دوطبقه از طریق نظام مهندسی برنامه‌ریزی و تا جلسه آینده آن را ارائه می‌کند.

تاملی بیان کرد: با این طرح که در قالب مسکن کریمان انجام می‌شود و همچنین تفاهمنامه‌ای که بنیاد مسکن برای سه هزار واحد مسکونی روستایی در کل استان اصفهان در دست اقدام دارد روستائیان هم می‌توانند از این امکانات استفاده کنند که شامل پرداخت 30 میلیون تومان بلاعوض و 50 میلیون تسهیلات ارزان قیمت استفاده خواهند کرد.

پیشرفت 95 درصدی مسکن مهر هشتگرد/5000 واحد معطل دستگاه های خدمات رسانطرح مسکن انقلاب 2 برابر مسکن مهر وسعت دارد/برنامه ریزی برای 67 هزار هکتار زمین4000 واحد مسکن مهر در استان سمنان "بلاتکلیف" است

فرماندار اردستان تاکید کرد: تعداد 150 واحد مسکونی که هم در زمان سفر نوبخت معاون برنامه ریزی و بودجه در اردستان انجام شد مد نظر است و متقاضیان واقعی مسکن در اردستان امروز انتخاب‌های خوب و مقرون به صرفه‌ای را در پیش رو دارند و به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که وارد این فضای بورس بازی زمین مسکن بشوند و اجازه ندهند دلال‌ها نسبت به کسب منافع نامعقول در این زمینه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هر کس که متقاضی خانه‌دار شدن است می‌تواند با ساخت این سه نوع مجموعه مشکل خود را برطرف کند که تامین زمین با ما و تامین منابع ساخت با متقاضی و کمک بانک‌ها و بخشی از آن هم باخیران که مقرون به صرفه است و بهترین راه برای خانه‌دار شدن است.

تاملی افزود: در موضوع اهلیت سنجیت افراد موضوع سکونت در شهرستان اردستان خیلی مهم بوده و سپس گرفتن زمین و تسهیلات است که می‌تواند با بررسی دقیق از دلال بازی‌های کاذب جلوگیری کند.

انتهای پیام/802/ ز

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... بنگاه‌های املاک دلیل اصلی افزایش قیمت مسکن/ هدایت: ۱۵ هزار مسکن مهر بدون ساکن در پردیس داریم واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر استان گیلان تعیین تکلیف می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود