Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:26:31 GMT

نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» در آستارا گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۶۲۵

نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» در آستارا گشایش یافت

عباس زاده گفت: نمایشگاه کتاب«حجاب و عفاف» با موضوعات مذهبی به ویژه حجاب و عفاف در بندر آستارا گشایش یافت.

«آرزو عباس زاده» در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه کتاب«حجاب و عفاف» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه کتابی با همین عنوان در محل کتابخانه شهید داود نشاطی گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» بیش از ۲۰ عنوان کتاب در موضوعات مذهبی به ویژه حجاب و عفاف در معرض نمایش گذاشته شده است،افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر میزبان علاقمندان است.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه را به امانت برده و پس از مطالعه به کتابخانه شهید داود نشاطی تحویل دهند.

 

عباس زاده با اشاره به اینکه حجاب مظهر پاکی، زیبایی و سرچشمه کمال است که باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می  شود،خاطرنشان کرد: بی حجابی پیامدهای فرهنگی، اجتماعی و روانی بسیاری دارد و نباید نقش خانواده را در پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به سوی آن کمرنگ دانست.

 

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی نسل جوان با کتاب های مرتبط با فلسفه حجاب، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، تبیین نقش و اهمیت کتاب در بین مردم و اصالت بخشی به فرهنگ عفاف از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا آشنایی مخاطبان و مراجعان به کتابخانه های عمومی و همچنین مخاطبان فضای مجازی که این روزها به جهت بحران کرونا از فضای مجازی فعالیت های کتابخانه ها را دنبال می کنند، از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه می باشد.

 

عباس زاده گفت: بحران کرونا فعالیت های حضوری فرهنگی را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است و استفاده از فضای مجازی راه حل جایگزین برای پرکردن این خلاء انتخاب شده است.

 

گفتنی است، در آیین گشایش نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» کتاب در و صدف توسط آرزو عباس زاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی آستارا به حاضرین معرفی شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: عفاف و حجاب بندر آستارا کتابخانه های عمومی نمایشگاه کتاب کتابخانه های عمومی نمایشگاه کتاب حجاب و عفاف عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است

 آیت الله سید ناصر محمدی  خطیب جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است که در این زمینه آیات و روایات و آموزه‌های دینی نسبت به رعایت آن بسیار سفارش کرده‌اند، همچنین مسئله حجاب یکی از واجبات الهی است که رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان واجب است.

دشمنان با توسل به تبلیغات دروغ به دنبال ترویج بدحجابی در بین بانوان هستند تا از این طریق بتوانند اعتقادات و باورها را ابتدا مورد هدف قرار داده و سپس نهاد خانواده را متلاشی کنند از همین رو پوشش‌هایی نامناسب را بسیار تبلیغ می‌کنند تا اینگونه به هدفشان برسند.

درحال تکمیل...

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب