Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ آزادگان، امشب ۸ دیدار برگزار شد و در مهم‌ترین بازی، مس کرمان و نود ارومیه که از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند و نیاز شدیدی به ۳ امتیاز این هفته داشتند، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مس رفسنجان نیز در انزلی به مصاف ملوان رفت و با نتیجه یک بر صفر بازی را به میزبان قعر جدولی خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ربیعی با وجود شکست در این دیدار همچنان صدر جدول را در اختیار دارند، اما روند ۸ هفته شکست ناپذیری این تیم در انزلی متوقف شد. رضا ربیعی، مربی مس رفسنجان در اواخر بازی از داور کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

تک گل ملوان بندرانزلی را محمد رضا محرمی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته، هوادار تهران در ورزشگاه خانگی خود موفق شد آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. حمید کاظمی و سپهر روزی طلب گل‌های هوادار در این دیدار را به ثمر رساندند و تک گل آلومینیوم را حامد پاکدل به ثمر رساند تا نخستین شکست آلومینیوم با هدایت حسین خطیبی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی خارج از خانه شاگردان عنایتی برابر نیروی زمینی

تقابل استقلالی‌ها در نخستین گام/ تلاش ملوانان برای فرار از منطقه سقوط

در البرز، گل ریحان و سپیدرود رشت که سرمربیان جدیدی را روی نیمکت سرمربیگری خود می‌دیدند، به مصاف هم رفتند و در پایان گل ریحان موفق شد با تک گل نیما مختاری حریفش را شکست دهد.

در پرگل‌ترین بازی این هفته، بادران تهران که در این فصل روند پرنوسانی داشته، برابر خوشه طلایی ساوه به پیروزی پرگل ۳ بر۲  رسید.

شاگردان کاظمی در ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بودند، اما با گل‌های پویا سیف پناهی، حسین کریمی و امیر میر بزرگی توانستند نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند.

دیدار داماش گیلان و فجر سپاسی نیز ساعت ۲۰ فردا آغاز می‌شود.

نتایج بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ آزادگان:

آرمان گهر ۰ - ۰ نیروی زمینی

مس کرمان ۰ - ۰ نود ارومیه

قشقایی شیراز ۲ - ۰ شهرداری تبریز

رایکا بابل ۰ - ۰  استقلال خوزستان

گل ریحان البرز ۱ - ۰ سپیدرود رشت

هوادار ۲ - ۱ آلومینیوم اراک

خوشه طلایی ساوه ۲ - ۳ بادران تهران

ملوان ۱ - ۰ مس رفسنجان

جدول لیگ آزادگان در پایان بازی‌های امروز:

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ آزادگان سپیدرود رشت مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد