Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- "گروه خودروسازی مبتنی بر انرژی های نوین اسکای ول" یا "جیانگسو اسکای ول اتومبیل" نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین است که فعالیت خود را از سال 2019 میلادی آغاز کرده است. اما نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.

اسکای ول در 18 ژوئیه اولین کراس اوور تمام الکتریکی خود با نام "ET5" را برای پیش فروش ارائه کرد. این خودرو با برد حرکتی حدود 500 کیلومتر در 3 ماهه سوم سال جاری میلادی وارد خیابان های چین خواهد شد و پس از آن نیز احتمالا نسخه های صادراتی خواهد داشت.

حاصل طراحی ایی تی5 یک مجموعه زیبا است که به رغم شباهت های خود به محصولات روز دنیا مانند هوندا، در جذب مخاطب عملکرد موفقی دارد. این خودرو برابر با 4700 میلیمتر در طول توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز 2800 میلیمتر است.

ایی تی5 مانند سایر خودروهای چینی مدل روز؛ طراحی زیبایی را نیز در بخش کابین همراه خود دارد که با چاشنی فناوری به خوبی ترکیب شده و یک مجموعه مشتری پسند را ارائه می دهد. البته در رابطه با کیفیت مواد مورد استفاده در این فضا تنها هنگام حضور فیزیکی در کابین می توان اظهار نظر کرد.

از امکانات کابین علاوه بر المان های کرومی که موجب زیباتر شدن آن شده، می توان به  نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچی جایگزین نشانگر سنتی آمپر و نمایشگر 12.8 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

اطلاعات رسمی در رابطه با جزئیات پیشرانه این محصول در دسترس نیست اما برد حرکتی حدود 500 کیلومتر برای آن از جانب سازنده مورد اشاره قرار گرفته است.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*بائوجونRS-7 ؛ شاسی بلند میان سایز چینی معرفی می شود (+تصاویر) *خودروهای کلاسیک به سبک چینی؛ از دانگ فنگ تا پولو! (+تصاویر) *ماشین چینی از نوع کپی!/ 12 رونوشت متفاوت از خودروهای برتر جهان! (+تصاویر) *سی اس85؛ همزاد چینی ب ام و اکس4 معرفی شد!(+فیلم و تصاویر) *بی وای دی S2؛ محصول 12 هزار دلاری کمپانی چینی با پیشرانه تمام الکتریکی(+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0035nO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شاسی بلند خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود

سخنگوی ارتش پاکستان مدعی شد حمله انتحاری که جان پنج مهندس چینی را در خیبرپختونخوا گرفت، در افغانستان طراحی شده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «احمد شریف چوهدری» سخنگوی ارتش پاکستان در یک نشست خبری مدعی شد حمله اخیر به کاروان مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده و عامل انتحاری نیز تبعه افغان بود.

چوهدری گفت: توطئه‌ای که در حمله به کاروانی در منطقه بشام از توابع ناحیه شانگله خیبرپختونخوا در 26 مارس منجر به کشته شدن پنج مهندس چینی شد، در افغانستان طراحیشده بود.

وی در ادامه نیز مدعی شد: این بمب‌گذاری انتحاری به آن سوی مرز نیز متصل است و برنامه‌ریزی این ترور در افغانستان انجام شده است. تروریست‌ها و تسهیل‌کنندگان آنها نیز از افغانستان کنترل می‌شدند و بمب‌گذار انتحاری نیز یک افغان بود.

واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان5 مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند

دولت و ارتش پاکستان پیش از این نیز بارها مدعی شده بودند ناامنی‌های این کشور ریشه در افغانستان دارد و حکومت طالبان را به حمایت از مخالفان مسلح متهم کرده بودند؛ اتهامی که کابل همواره رد کرده است.

گفتنی است وزارت خارجه حکومت طالبان پیش از این ضمن محکومیت حمله مذکور آن را تلاشی برای تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای خوانده بود.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • تصاویر | پژو ۲۰۶ و رنو ساندرو در برابر این شاسی‌بلندهای غول‌پیکر، مورچه‌اند
  • آشنایی با انواع غرفه های نمایشگاهی به همراه تعرفه ساخت
  • رولز رویس لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا را با الهام از آسمان‌خراش‌ها رونمایی کرد (+عکس)
  • رقیب تسلا از چین می‌آید! (تصاویر)
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)