Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:57:08 GMT

برادرکشی برای موبایل!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۳۹۲

برادرکشی برای موبایل!

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس محمدی یک شنبه ۲۲ تیر در توضیح حادثه قتل یک نوجوان در شیراز گفت: شامگاه شنبه یک کودک ۸ ساله، برادر نوجوان ۱۲ ساله خود را طی نزاع بر سر تلفن همراه، با چاقو به قتل رساند.

او با اشاره به این که حادثه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شده است، افزود: فرد مجروح بعد از انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارد شده فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با استناد به گزارش ماموران پلیس اعزامی گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که کودکی ۸ ساله به خاطر یک دستگاه گوشی تلفن همراه با برادر خود بحث و جدل و با چاقو وی را از ناحیه سینه مجروح می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به این که پرونده پس از تکمیل، به دستگاه قضایی ارجاع شده است، به والدین توصیه کرد که با نظارت دقیق بر رفتار فرزندان خود، از وقوع حوادث این چنینی که غیرقابل جبران است، پیشگیری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس حوادث اخبار حوادث قتل موبایل حادثه شیراز معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اخبار تهران کرونا عکس حوادث تهران فیلم تلگرام ایران مرد اخبار خراسان رضوی حوادث مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه

سرهنگ فارسید گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه در یکی از محلات شهر مراغه افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی فعالیت می‌کنند موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیس محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را در حین معامله دینار‌های تقلبی دستگیر و در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی کشف شد و پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات مقدماتی به همراه دینار‌های تقلبی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تاکید کرد: شهروندان ارز‌های خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری نمایند تا مورد سو استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند