Web Analytics Made Easy - Statcounter



مس کرمان با توقف مقابل نود ارومیه شانس رسیده به رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و نهم لیگ دسته یک امروز (یکشنبه) در حال پیگیری است که هم‌اکنون سه دیدار از هشت دیدار امروز به پایان رسیده است. در مهم‌ترین دیدار به مس کرمان مقابل نود ارومیه به تساوی بدون گل رسیدند تا باتوجه به حضور این دو تیم در بین پنج تیم بالانشین جدول رده‌بندی، به سود باقی رقبایشان عمل کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه مس کرمان با ۵۱ امتیاز، هم امتیاز با آلومینیوم اراک و به خاطر تفاضل گل کمتر موقتا در رده سوم قرار گرفت و شانس رسیدن به رتبه دوم را از دست داد. نود ارومیه هم با ۴۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای گرفت.

در دیگر دیدار این هفته، قشقایی شیراز مقابل علم و ادب تبریز به پیروزی ۲ بر صفر رسید تا با کسب این پیروزی با ارزش، ۳۵ امتیازی شود و با افزایش اختلاف با منطقه سقوط در رده دوازدهم قرار گیرد. علم و ادب هم که با این باخت سقوطش به لیگ دسته دو قطعی شد با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

در آخرین دیدار به پایان رسیده هم آرمان گهر و نیروی زمینی به تساوی بدون گل رسیدند. با این تساوی آرمان گهر ۳۵ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. نیروی زمینی هم با ۲۹ امتیاز موقتا در رده چهاردهم قرار گرفت و در صورت پیروزی تیم‌های رایکا، ملوان و سپیدرود تا منطقه سقوط پایین می‌رود.

در حال حاضر دیدار رایکا مقابل استقلال خوزستان، گل ریحان مقابل سپیدرود، هوادار مقابل آلومینیوم، خوشه طلایی مقابل بادران و ملوان مقابل مس رفسنجان در حال پیگیری است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید