Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:37:19 GMT

آتش سوزی در عرشه کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۶۲۳

آتش سوزی در عرشه کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع خبری شامگاه یکشنبه از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، چندین انفجار در کشتی جنگی «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد» رخ داده و شماری مصدوم برجای گذاشته است. آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی نیز با حضور در عرشه این کشتی جنگی در حال تخلیه ملوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گزارش‌های دریافتی از حضور پلیس سن دیه‌گو در این بندر حکایت دارد. در تصاویر منتشر شده از این کشتی جنگی برخاستن دود غلیظی مشاهده می‌شود.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» مدعی شده که در جریان این حادثه که قبل از ساعت ۹ صبح به وقت محلی رخ داد تاکنون یک نفر دچار خفگی ناشی از دود آتش شده است. به نوشته این منبع خبری، تحقیقات در زمینه علت این حادثه در دست بررسی است. نیروی دریایی ایالات متحده در این شهر حضور و پایگاه بسیار گسترده‌ای دارد.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی کشتی جنگی آتش سوزی نیروی دریایی آمریکا سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی کشتی جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم

دیگر خبرها

  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک