Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:28:09 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۶۳۰

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۲ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارسی از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مجلس یازدهم، گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌بینند همه باید نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشیم چراکه امروز تنها دارو مقابله با کرونا زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مهم که صحبت‌های مهم امروز رهبری باید نصب‌العین همه ما باشد، افزود: به خاطر نقطه نظرات ارزشمند و صحبت‌های حکیمانه معظم له تشکر می‌کنم.

۸۷ مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام افتتاح شد

زهرا  همتی مدیرکل بهزیستی ایلام، گفت: این تعداد از مجموع دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی بوده که امروز از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان در تمامی استان‌های سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی افزود: این واحدهای مسکونی در مناطق مختلف این استان احداث شده‌اند و تا پایان سال در مجموع ۲۹۰ واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش افتتاح خواهد شد.

دهلران در شرایط هشدار مصرف برق

نصرت‌الله محمدبیگی رئیس اداره برق شهرستان دهلران، گفت: افزایش مصرف برق، دهلران را در شرایط هشدار قرار داده است و شهروندان برای جلوگیری خاموشی همکاری کنند.

وی افزود: با بالا رفتن دمای هوا در شهرستان دهلران طی روزهای گذشته چندین مورد سوختگی وسایل اندازه گیری برق( کنتور) در سطح شهر اتفاق افتاده است.

خدمات کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت‌های ایلام داشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در دیدار با مدیرکل کمیته امداد ایلام، بیان کرد: درآمد خوب زکات در شهرستان دهلران این ظرفیت را ایجاد کرده است که بتوانیم از آن در راستای اشتغال زایی نیازمندان بهره گیری کنیم و ما از کمیته امداد به عنوان متولی امر زکات درخواست داریم چنین تمهیداتی را فراهم کند.

وی با عنوان اینکه خدمات کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت‌های ایلام و دهلران داشته است، افزود: برنامه خوداتکایی و توانمند سازی نیازمندان از اقدامات بزرگ کمیته امداد برای نیازمندان در این استان بوده است. 

حفاری تونل کیلومتر 5  محور اربعین به پایان رسید

علی‌اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: حفاری تونل 860 متری کیلومتر 5 محور ایلام- مهران( محور اربعین) به پایان رسید.

وی افزود: در راستای تکمیل بزرگراه ایلام- مهران 10 پروژه در دست اقدام داریم از جمله تقاطع‌های غیر همسطح ارغوان، صالح آباد، سید حسن و سه راهی آذر- تونل‌های کیلومتر 5 و تونل دوم راه کربلا، تکمیل قطعات اول و دوم بزرگراه، تکمیل پل‌های بزرگ کنجانچم و باند دوم منطقه کنجانچم که با پیشرفت مناسب در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام مقام معظم رهبری کمیته امداد رهبر معظم انقلاب هشدار مصرف برق کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است