Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنانی که نظر مساعد اسکوچیچ را جلب کرده شجاع خلیل زاده است که در بازی با ماشین‌سازی در پست دفاع چپ به میدان رفت و در این پست هم ارائه‌گر بازی خوبی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ بازی‌های اخیر باشگاهی را به طور کامل رصد کرده است. البته او دیشب هم دیدار استقلال با تراکتور را تماشا کرد تا برای دو بازی دوستانه پیش رو بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های دوستانه با تیم‌های سوریه و ازبکستان که در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۷ شهریور برگزار می‌شود؛ اولی در تهران و دومی در تاشکند. یکی از بازیکنانی که نظر مساعد اسکوچیچ را جلب کرده شجاع خلیل زاده است که در بازی با ماشین‌سازی در پست دفاع چپ به میدان رفت و در این پست هم ارائه‌گر بازی خوبی بود.

شجاع خلیل زاده پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ به اردوی تیم ملی دعوت شد، اما وقتی خط خورد به دلیل مصاحبه علیه کارلوس کی‌روش دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

ستاره پرسپولیس در چند فصل اخیر یکی از بهترین مدافعان میانی فوتبال باشگاهی بوده، اما از آنجایی که کارلوس کی‌روش روی تصمیمی که می‌گرفت، پایبند بود دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد. اما اسکوچیچ این بار به بهانه تقویت خط دفاعی تیم ملی که در بازی با عراق و بحرین متزلزل ظاهر شده قصد دارد شجاع را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

او نگرانی بابت عدم هماهنگی شجاع خلیل زاده با مدافع کناری اش در اردوی تیم ملی ندارد چراکه پیش از بازی با هنگ‌کنگ و کامبوج تیم ملی دو بازی دوستانه خواهد داشت و به راحتی می‌تواند ایده‌های تاکتیکی خود را در این دو بازی پیاده کند.

سرمربی جدید تیم ملی بعد از اینکه جانشین مارک ویلموتس شد به صراحت گفت در تیم او هیچ بازیکنی در لیست سیاه قرار ندارد و از همان ابتدا مشخص بود برخی بازیکنان مغضوب سال‌های اخیر را می‌خواهد به اردوی تیم ملی دعوت کند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده اردوی تیم ملی دعوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری