Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی گفت: تردد در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. ضمناً محور فیروزکوه دارای بارش باران و محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی افزود: ترافیک  در آزادراه فزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز اطلاعات و کنترل تافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان گزارش شده است.

وی با اشاره به مهمترین عملیات کارگاه جاده‌ای گفت: استان مازندران محور هراز محدوده (تونل زیار باغ) کیلومتر ۹۵، از مورخ ۲۳ لغایت ۲۴ تیر ۹۹ (به مدت ۲ شب) از ساعت ۲۱ الی ۵ صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تعمیر، و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل، محور فوق مسدود بوده و تردد ازمحورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌گردد.

47231 کد خبر 1409598

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس ترافیک جاده ترافیک جاده ها فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟