Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بخشی از بنگاه‌های اقتصادی که شامل ۱۴ رسته شغلی و بیش از ۵۰۰ زیر رسته می‌باشد مشمول دریافت تسهیلات کرونا شده اند.

وی افزود: در این راستا ضمن اقدامات لازم در اداره کار استان با ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونا به تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و اطلاع رسانی کامل در رسانه‌های محلی در خصوص پرداخت تسهیلات کرونا پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروسی یادآور شد: با تصویب کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا کارفرمایان و خویش فرمایان برای برخورداری از این تسهیلات با توجه به تمدید پرداخت تسهیلات کرونا باید به سامانه «کارا» به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از آنجایی که پرداخت تسهیلات کرونا فقط با اقدامات دستگاه اجرایی و پرداخت توسط بانک‌های عامل ممکن خواهد شد لذا تاکنون بیش از ۴۶۲۳ پرونده برای اشتغال ۸۰۶۳ نفر به مبلغ ۷۸۹ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی اظهار داشت: در این میان بانک‌های عامل با پرداخت ۶۵۸ میلیون ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت کرده اند که رقم قابل توجهی نیست و باید سرعت کار بالا برود.

گروسی اضافه کرد: سهم استان قزوین بالغ بر ۷۳۱ میلیارد تومان است و فرصت محدودی برای برخورداری از این اعتبارات باقی مانده که انتظار داریم سرعت رسیدگی پرونده و پرداخت‌ها در بانک‌ها عامل افزایش یابد تا این تسهیلات که می‌تواند بخشی از مشکلات آُسیب دیدگان را حل کند بازگشت نخورده و به استان‌های دیگر تخصیص نیابد.

وی گفت: نگران هستیم در فرصت باقیمانده ثبت نام و بررسی پرونده‌ها تکمیل نشده و تعداد زیادی از نیازمندان و آسیب دیدگان از این کمک‌های حمایتی دولت محروم شوند لذا درخواست می‌کنیم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این زمینه احساس مسئولیت بیشتری کرده و در زمان کم باقیمانده امکان برخورداری جمع بیشتری از آسیب دیدگان ناشی از کرونا از تسهیلات دولتی را مهیا کنند.

گروسی اظهار داشت: صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان تیرماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کار ثبت نام کنند.     منبع:ایسنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رضا گروسی تسهیلات بانکی پارسی خبر وام کرونایی پرداخت تسهیلات کرونا بانک های عامل بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند