Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

فاصله پرسپولیس تا جام قهرمانی؛ ۲ برد

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ نوزدهم، راه بسیار آسانی پیش‌رو دارد چون بقیه رقبا عملکرد خوبی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه فقط ۶ بازی که مجموعا ۱۸ امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده، اگر فرض کنیم که سپاهان و شهرخودرو به عنوان مهمترین مدعیان قهرمانی همه ۱۸ امتیاز پیش‌رو را بگیرند، به ۶۰ امتیاز می‌رسند.

این در حالی است که اگر این تیم‌ها همه ۱۸ امتیاز ممکن را بگیرند، ۶۰ امتیازی می‌شوند. پرسپولیس در حال حاضر ۵۶ امتیازی است و این یعنی پرسپولیس برای قهرمانی تنها به دو برد دیگر از این ۶ بازی نیاز دارد.

سامان قدوس در لیست فروش آمیان

آئورلین چدجو (۲۰۰ هزار یورو)، باکایه دیباسی (یک میلیون یورو)، سامان قدوس (۴ میلیون یورو)، سرهو گویراسی (۱۵ میلیون یورو)، موسی کوناته (۵ میلیون یورو)، استیون مندوزنا (۳ میلیون یورو)، توماس مونکوندویت (۲ میلیون یورو) و بونگانی زونگو (۴ میلیون یورو) در فهرست فروش تابستانی تیم آمیان قرار دارند.

آمیان فصل آینده باید در لیگ دسته‌دوم فرانسه بازی کند و احتمال جدایی سامان قدوس از این تیم وجود دارد. پیش از این رسانه‌های ترکیه‌ای از تلاش تیم بشیکتاش برای جذب مهاجم ایرانی آمیان فرانسه خبر داد. قرارداد سامان قدوس با تیم آمیان تا سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر است.

بیرانوند سرانجام از ایران خارج شد

سرانجام پس از حل مشکل خروجی علیرضا بیرانوند، این بازیکن بامداد امروز راهی بلژیک شد.

این گلر برای شرکت در تست پزشکی تیم آنتورپ راهی این کشور شد و پس از پشت سر گذاشتن از این مرحله در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

بیرانوند چند روز قبل هم راهی فرودگاه شد تا به این سفر برود، اما به دلیل مشکل خروج از سوی نظام وظیفه سفرش به تاخیر افتاد.

پیشکسوت استقلال: هر کس جام می‌خواهد، جامش را بدهند

علیرضا اکبرپور در مصاحبه با خبر ورزشی گفت: دیدیم که استقلال با چه وضعیتی راهی اهواز شد. در آن پرواز ۴۰۰ نفر داخل هواپیما کنار هم نشسته بودند و معلوم است اگر چند نفر ناقل باشند بقیه را هم درگیر می‌کنند. ولی در کل کاملاً مشخص است اصرار عجیبی برای برگزاری لیگ وجود دارد. وگرنه این جام‌ها ارزش این کار‌های خطرناک را ندارد. هر کس جام می‌خواهد، جامش را بدهند و هر تیمی نمی‌خواهد به دسته پایین برود نگهش دارند و لیگ را با این وضعیت ادامه ندهند. وضعیت استقلال هم طوری است که بازیکن ندارد و شاید لازم شود من هم برای این تیم بازی کنم.

اسامی استقلالی‌های مبتلا به کرونا اعلام شد

سعید رمضانی در گفت‌وگویی تلویزیونی، در خصوص بازیکنانی که در تیم استقلال هنوز مبتلا به کرونا هستند، گفت: در حال حاضر چیزی که رسمی است و قطعی یعنی تست مثبت دارند، وریا غفوری، فرشید باقری، میلیچ، سیاوش یزدانی و امیرحسین کارگر هستند.

وی در تشریح وضعیت عارف غلامی نیز اظهار داشت: این بازیکن بعد از بازی با فولاد شرایط جسمی خوبی نداشت. ما شنبه تا ساعت ۴ صبح در بیمارستان بودیم و تب و لرز شدیدی داشت. از ریه‌اش سی‌تی اسکن گرفتیم که مقداری شک برانگیز بود. در حال حاضر از این بازیکن تست کرونا گرفتیم تا وضعیت وی معلوم شود.

رمضانی افزود: ارسلان مطهری به تمرینات تیم بازگشته است. روز گذشته از بازیکنان کرونایی تست گرفتیم و فردا هم تست خواهیم گرفت. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، این بازیکنان به تمرینات باز می‌گردند.

ملوان یقه صدرنشین را گرفت تا سقوط نکند

در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور، ملوان در انزلی میزبان مس رفسنجان تیم صدرنشین لیگ بود و با یک گل که در دقایق پایانی به ثمر رساند به بردی ارزشمند دست یافت. محمدرضا محرمی در دقیقه ۸۸ گلزن ملوانی‌ها بود.

ملوان با این برد ۳۱ امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد تا به بقا امیدوار شود. مس رفسنجان هم با وجود شکست با ۵۷ امتیاز صدرنشین است.

ملی پوش ایرانی مصدوم شد

اردوی تیم ملی فوتسال ایران قرار است از امروز دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

میثم برمشوری بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند به دلیل آسیب دیدگی مچ پا اردوی تیم ملی فوتسال را از دست داد.

اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی محمد ناظم‌الشریعه به شرح زیر است:

سپهر محمدی، مسعود محمدی، سینا پرکاس، بهزاد عظیمی، علیرضا رفیعی، میثم برمشوری، محمد نجف زنگی، مهدی کریمی، حمزه کدخدایی، میثم خیام، مسعود یوسفی، رضا قنبری، طا‌ها نعمتیان، سالار آقاپور، احمد اسماعیل‌پور، محمد بیضایی، حسین طیبی، علیرضا عسگری و امین مجیدی‌پور.

الهامی سهمیه بگیرد فصل بعد هم می‌ماند

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، روز شنبه مقابل استقلال به تساوی بدون گل رضایت داد تا با 41 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. تراکتوری‌ها که در سه هفته گذشته و از زمان شروع مجدد مسابقات لیگ برتر پس از شیوع بیماری کرونا، به یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی دست یافته‌اند، با دو بازی بیشتر نسبت به فولاد و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، بالاتر از این دو تیم قرار دارند و در صورت نتیجه گرفتن این دو تیم در بازی‌های عقب افتاده، این امکان وجود دارد که سرخپوشان تبریزی تا رده ششم جدول سقوط کنند.

تراکتور در جام حذفی به جمع چهار تیم پایانی راه یافته و بسیار امیدوار است حداقل در جام حذفی یا لیگ برتر بتواند جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. اتفاقی که برای مالک و مدیران باشگاه تراکتور بسیار مهم است. در این بین به نظر می‌رسد ادامه فعالیت ساکت الهامی در تیم تراکتور برای فصل بعد بستگی به نتایج این تیم در هفته‌های آینده و کسب سهمیه آسیایی در پایان فصل دارد. هر چند این مربی قراردادش را برای فصل بعد با تراکتور تمدید کرده، اما کسب سهمیه آسیایی به‌نوعی شرط ادامه سرمربیگری الهامی در تراکتور محسوب می‌شود و باید دید با این وضعیت در نهایت چه اتفاقی در تیم پرطرفدار تبریزی رخ خواهد داد.

351 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پرسپولیس سامان قدوس علیرضا بیرانوند علیرضا اکبرپور سعید رمضانی کرونا ملوان انزلی لیگ دسته اول مس رفسنجان میثم برمشوری ساکت الهامی باشگاه تراکتور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پرسپولیس سامان قدوس علیرضا بیرانوند علیرضا اکبرپور سعید رمضانی کرونا ملوان انزلی لیگ دسته اول مس رفسنجان ساکت الهامی باشگاه تراکتور میلیون یورو سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند