Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@11:34:16 GMT

سامان قدوس در لیست فروش آمیان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۷۲۰

سامان قدوس در لیست فروش آمیان

رویداد۲۴ آئورلین چدجو (۲۰۰ هزار یورو)، باکایه دیباسی (یک میلیون یورو)، سامان قدوس (۴ میلیون یورو)، سرهو گویراسی (۱۵ میلیون یورو)، موسی کوناته (۵ میلیون یورو)، استیون مندوزنا (۳ میلیون یورو)، توماس مونکوندویت (۲ میلیون یورو) و بونگانی زونگو (۴ میلیون یورو) در فهرست فروش تابستانی تیم آمیان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمیان فصل آینده باید در لیگ دسته‌دوم فرانسه بازی کند و احتمال جدایی سامان قدوس از این تیم وجود دارد. پیش از این رسانه‌های ترکیه‌ای از تلاش تیم بشیکتاش برای جذب مهاجم ایرانی آمیان فرانسه خبر داد. قرارداد سامان قدوس با تیم آمیان تا سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر است. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سامان قدوس تیم آمیان میلیون یورو سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ثقفی رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سالانه نزدیک به ۷۱۰ میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم اما هدف‌گذاری که در این حوزه صورت گرفته است ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم تا دو سال آینده محقق شود.

وی در رابطه با وضعیت صادرات خاطر نشان کرد: توسعه بازار فرامرزی را از سال گذشته به صورت جدی دنبال کردیم. و اکنون به کشورهای همسایه اعم از کشورهای عربی، کشورهای شمالی و آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما تنها ۱۰ درصد ظرفیت است.

ادامه دارد…

کد خبر 6098086 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ