Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: در مدل جدید انتخابی تیم ملی می‌توانیم حق خود را بگیریم و همه چیز به تلاش و شایستگی کشتی‌گیر بستگی دارد. تاریخ انتشار: 10:48 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۱۰۰

حسین اسدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیتش، اظهار داشت: محدودیت‌ها باعث شده تا بیشتر به تمرینات بدنسازی بپردازم و در حال حاضر همراه با کشتی‌گیرانی مانند مهرداد مردانی زیر نظر لقمان رضایی و محمودی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها و محدودیت‌هایی که وجود دارد، تمرینات کشتی‌ و حضور روی تشک را کمتر انجام می‌دهم و بیشتر اوقات تمرینات بدنسازی و کوهنوردی را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی بر جهان حاکم نیست و مردم جهان با استرس و احتیاط بالا به امور زندگی‌شان می‌پردازند و بسیاری از مردم هم در بلاتکلیفی برای ادامه فعالیت‌های خود به‌سر می‌برند. امیدوارم به زودی به زندگی عادی برگردیم و بتوانیم با خیالی آسوده به تمرین بپردازیم.

اسدی در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ عنوان کرد: متأسفانه کشتی‌گیران هیچ منبع درآمدی برای گذراندن زندگی ندارند و برگزاری لیگ با رعایت اصول بهداشتی می‌تواند کمک زیادی به معیشت کشتی‌گیران کند. تمام امید کشتی‌گیران برای تأمین معیشت برگزاری مسابقات لیگ بود، که متأسفانه با توجه به شرایط موجود، این رقابت‌ها هم به تعویق افتاده و برگزاری لیگ فعلاً در هاله‌ای از ابهام است.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا درباره چرخه انتخابی تیم‌ملی تصریح کرد: خوشبختانه در این مدل انتخابی می‌توانیم حق خود را بگیریم و همه چیز به تلاش و شایستگی کشتی‌گیر بستگی دارد. اینکه شرایطی مهیا شده تا بتوانیم با امید بیشتری برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی تلاش کنیم، یک اتفاق خوب و خوشحال کنند به حساب می‌آید.

وی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ گفت: برگزاری این رقابت‌ها در شرایطی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، می‌تواند اتفاق خوبی باشد و من هم به عنوان کشتی‌گیری که سال‌هاست تمام وقت خود را صرف ورزش کشتی کرده است، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان لحظه شماری می‌کنم. امیدوارم در صورتی‌که این رقابت‌ها برگزار شود، بتوانم نماینده ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم باشم و با کسب یک مدال خوش‌رنگ بتوانم زمینه را برای موفقیتم در المپیک ۲۰۲۱ توکیو هم مهیا کنم.

بیشتر بخوانید: تعویق حداقل یک ماهه مسابقات لیگ کشتی/ احتمال تأخیر بیشتر در شروع رقابت‌ها

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی حسین اسدی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک

پنج شمشیرباز ایران به منظور کسب سهمیه المپیک از رقابت‌های زون آسیا روز جمعه عازم فوجیره امارات می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فوجیره امارات برگزار می‌شود. 

شمشیربازی ایران 5 نماینده اعزامی به این رقابت‌ها خواهد داشت. این شمشیربازان در اسلحه های اپه و فلوره مردان و بانوان و سابر بانوان با حریفان خود رقابت خواهند کرد. 

اسامی شمشیربازان اعزامی به رقابت های انتخابی زون آسیا به این شرح است: 

* اسلحه فلوره مردان: علی امینی
* اسلحه فلوره بانوان: زهرا کارگر

* اسلحه اپه مردان: محمد اسماعیلی
* اسلحه اپه بانوان: ریحانه رضایی

* اسلحه سابر بانوان: نجمه سازنچیان

رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت برگزار می شود. قهرمان مسابقات در هر بخش صاحب سهمیه خواهد شد.

برنامه دیدارهای رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به این شرح است:

شنبه 8 اردیبهشت

* اسلحه اپه مردان، اسلحه فلوره بانوان، اسلحه سابر مردان 

یکشنبه 9 اردیبهشت

* اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان، اسلحه سابر بانوان 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک