Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

چندی پیش نرگس آبیار کارگردان ارزشی و توانمند ایرانی از عضویتش در آکادمی جهانی اسکار خبر داد؛ این موضوع واکنش برخی از گروه‌های ضد انقلاب را در فضای مجازی به دنبال داشت تا جایی که برای لغو این عضویت کمپینی راه‌اندازی کردند.

اخبار چهره ها - در ادامه این اتفاقات، بسیاری از افراد نیز برخلاف این کمپین از عضویت کارگردان ایرانی در آکادمی اسکار حمایت کردند و عضویت آبیار در این آکادمی را افتخاری برای ایران و ایرانی عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار تصویری از نرگس آبیار ، از عضویت او در آکادمی اسکار حمایت کرد. بختیاری مخالفان آبیار را افرادی معرفی کرد که در ظاهر حامی زنان هستند، اما در واقع توان دیدن موفقیت زنان ایرانی را ندارند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط خانم بازیگر را مشاهده می‌کنید:

" از وقتی خبر انتخاب بانوی هنرمند، نرگس آبیار عزیز را به عنوان عضو جدید آکادمی اسکار شنیدم، خوشحال بودم. اما وقتی نامهربانی، حسادت و کینه بدخواهان را دیدم، باز هم برایم معلوم شد که عده‌ای با ژست حمایت از زنان، چشم دیدن موفقیت دختران و بانوان این آب و خاک را ندارند.

عشق، گل، نور و روشنایی تقدیم تو باد

همیشه در اوج بمان... "

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آکادمی اسکار بهنوش بختیاری نرگس آبیار آکادمی اسکار نرگس آبيار بهنوش بختياری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد