Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت اعلام کرد: طبق وعده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، برای ۲ هزار و ۸۶۰ نفر از کارگران هفت تپه کمک هزینه معیشتی ویژه ایام کرونا واریز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیدمهدی موسوی مسئول روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق وعده دکتر مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تخصیص کمک هزینه معیشتی به ارزش 5 میلیون ریال به کارگران شرکت هفت تپه، این وعده محقق و برای 2 هزار و 860 نفر واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در چندماه اخیر نسبت به پرداخت نشدن حقوق، تمدید نشدن دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی و سایر مطالبات معیشتی خود اعتراض‌هایی داشتند.

اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان گلستان/ کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به 65 هزار خانوار نیازمندمرغ گرم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین 32 هزار نیازمند در استان البرز توزیع شد + تصاویرارسال یک میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

انتهای پیام/

R1534/P/S2,18/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ستاد اجرایی فرمان امام یارانه حمایت معیشتی بیشتر بخوانید... رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی: اجرای ۶۵ هزار طرح خرد خانگی در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است مرغ گرم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین ۳۲ هزار نیازمند در استان البرز توزیع شد + تصاویر ارسال یک میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام یارانه حمایت معیشتی یارانه حمایت معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام امام ره هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده جهت از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب می‌باشد که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.

او افزود:کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه می‌باشند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب جهت استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل تیپ ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve مدرنیزه در هد پمپ نمودیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.  

آقای پرشی می‌گوید:  هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل طبق مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند که این امر سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!