Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:16:18 GMT

فراخوان مسابقه تلویزیونی قرآنی «ترنم» از شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۱۸۰

فراخوان مسابقه تلویزیونی قرآنی «ترنم» از شبکه یک

گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما به منظور استعدادیابی قرآنی در زمینه تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر زیر 16 سال، مسابقه تلویزیونی ترنم را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فراخوان شرکت در این مسابقه این مسابقه که به زودی پخش آن آغاز خواهد شد، شروع شده است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه تلویزیونی، فرازهایی از تلاوت خود را با دوربین تلفن همراه تصویر برداری کرده و از طریق سایت شبکه یک سیما به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tv1.ir و شبکه اجتماعی taranomtv1@  برای برنامه ارسال کنند.

کارشناسان «ترنم» پس از بازبینی فیلم ها، منتخبان را برای شرکت در مسابقه حضوری به استودیو دعوت خواهند کرد و در هر مسابقه 4 شرکت کننده با هم رقابت می کنند. از بین80  قاری نوجوان که تلاوت های بهتری داشته باشند، 4 نفر به مرحله نهایی می رسند.

ترنم به تهیه کنندگی «داود نجفی»، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که به زودی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 17 بطور زنده با اجرای محمد خاکساری روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن شبکه یک نوجوان تلفن همراه شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 6088360 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها