Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسکندر صیدایی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال مالی ۹۹ بخش زیادی از پروژه های نیمه تمام، به بهره برداری برسند، گفت: استان آمادگی واگذاری بیش از ۳۰۰ پروژه نیمه تمام و دارای توجیه اقتصادی به بخش خصوصی را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اسکندر صیدایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه برای تحقق اهداف استان هدف گذاری، تهیه سند و نظارت لازم است، گفت: بر اساس هدف گذاری های ۳ ساله تکلیف دستگاه ها، شهرستان ها و فرمانداری ها در قالب سند راهبردی مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدایی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد ها در سال ۹۸ حاکی از این است که دستگاه ها به جدیت وظایف خود را انجام دادند، افزود: در سال ۹۹ نیز با جدیت اهداف سند راهبردی را عملی کرده و نظارت کامل به عملکرد دستگاه ها داریم.

وی در پاسخ به اینکه در راستای جهش تولید چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهش تولید سیاست جدی دولت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان ادامه داد: از روزهای اولیه سال با توجه به سند راهبردی ۳ ساله، ظرفیت های خوب استان و توانایی بالایی که مجموعه های بخش خصوصی دارند، ۶۳ پروژه در قالب ۱۰ هزار میلیارد تومان برای جهش تولید، تبیین و مشخص کردیم.

صیدایی با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد از اقدامات ۶۳ پروژه توسط بخش خصوصی انجام می گیرد، تصریح کرد: اقدامات استان در این زمینه مشخص و سازماندهی پروژه ها و حمایت لازم از آن ها در قالب امضا تفاهم نامه بین معاون رئیس جمهور و استاندار همدان است.

وی با اشاره به اینکه دولت تاکید ویژه دارد پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسند، افزود: با تزریق منابع مالی، به این هدف دولت دست پیدا خواهیم کرد و این قبیل پروژه ها در شهرستان های مختلف شناسایی شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال مالی ۹۹ بخش زیادی از پروژه های نیمه تمام، به بهره برداری برسند.

صیدایی گفت: استان آمادگی واگذاری بیش از ۳۰۰ پروژه نیمه تمام و دارای توجیه اقتصادی به بخش خصوصی را دارد  چرا که باعث به نتیجه رسیدن پروژه های دولت می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش خصوصی نیمه تمام پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسراهای ایرانی به ثبت جهانی رسید.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیزی هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان کرد: بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یک بار به صورت کامل مرمت بنا انجام شود.

وی گفت: کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی است.

کد خبر 6089688

دیگر خبرها

  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی