Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-علی کفاشیان به حضور کارلوس کی‌روش در ایران و اینکه آیا او دوباره روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست، واکنش نشان داد.

کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران قرار است به زودی برای حضور در یک مراسم خیریه به ایران سفر کند. علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو یی درباره اینکه حضور کی روش در ایران می تواند او را دوباره به نیمکت تیم ملی برساند گفت:« درباره این موضوع در حال حاضر نمی توان صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی است که رئیس بعدی فدراسیون باید درباره اش تصمیم بگیرد. باید تا انتخابات صبر کرد و دید چه کسی به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد و آن وقت رئیس جدید برای ادامه دادن با اسکوچیچ یا تغییر سرمربی تصمیم خواهد گرفت.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)