Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:38:04 GMT

راه ارتباطی بدره سیروان در آستانه بهره بردای است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۳۸۳

راه ارتباطی بدره سیروان در آستانه بهره بردای است

آزادی با بیان اینکه راه ارتباطی بدره-سیروان در آستانه بهره برداری است و نقش مهمی در اتصال شهرستان های حوزه جنوب با شمال استان دارد، گفت: این پروژه در حال حاضر در۲ فاز در حال انجام است.

«یونس آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بهره برداری از این محور را مطالبه و خواسته مهم مردم شهرستان دانست و اظهار کرد: با توجه به نقش مهم این مسیر در اتصال شهرستان های شمالی به شهرستان های جنوبی استان و همچنین طولانی شدن زمان بهره برداری از این پروژه، مسئولین استانی و محلی تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه بکار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  این پروژه در حال حاضر در۲  فاز در حال انجام است که فاز اول شامل خاک برداری و خاک ریزی، حفر تونل به طول ٢۵٠متر و پل بزرگ به طول ٣٢٠ متر و فاز دوم ۲۰ هزار متر مکعب ساب بیس، ۱۰ هزار متر مکعب بیس و ١۶هزار تن آسفالت در دو لایه بیندر و توپکا انجام گرفته است.

 

آزادی افزود: همچنین عملیات آسفالت مسیر به طول ۷ کیلومتر در حال انجام است.

 

فرماندار بدره اظهار کرد: این پروژه که از خواسته های دیرینه مردم ۲ شهرستان بدره و سیروان است  در صورت تامین اعتبار در سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان پروژه هایی داریم که کار اجرایی آن ها عملا به اتمام رسیده ولی حجم بالای طلب پیمانکار از کارفرما مانع بهره برداری از پروژه شده است.

 

آزادی خاطرنشان کرد: امسال در بحث راه های ارتباطی شهرستان از محل اعتبارات ملی هم به محور ایلام -بدره- دره شهر و هم پروژه راه قاضی خان به بدره اعتبارات خوبی اختصاص داده شده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های راهسازی طرح راهسازی راهسازی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری