Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@00:03:17 GMT

ورود به آرامستان شهرکرد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۴۸۲

ورود به آرامستان شهرکرد ممنوع شد

شهردار شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در چهار محال و بختیاری گفت: ورود به آرامستان بهشت رحمت ممنوع و ورودی این آرامستان مسدود شده است و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اکنون ورود ممنوع است.

به گزارش ایمنا، بهادر عبدالغنی در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: این اقدام با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و براساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین براساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، به منظور تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در هر مراسم عزاداری تنها ۱۵ نفر از بستگان درجه یک متوفی می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند.

حیدر علی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری باید از محل فروش برخی املاک نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مانند پروژه مقابل امامزادگان دو معصوم اقدام کند.

وی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد اجرای تمامی طرح‌های مرتبط با توسعه شهری را باید براساس ضوابط قانونی انجام دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 433450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرکرد کرونا در ایران مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در پاسخ به برخی گلایه‌های فضای مجازی از عدم دسترسی به تعدادی از داروها با اشاره به تک نسخه‌ای یا مسافرتی بودن آنها اعلام کرد: سازمان غذا و دارو صرفاً مکلف به تأمین داروهای موجود در فهرست رسمی کشور است.

بر اساس بند پ ماده ۷۲ قانون برنامه ششم توسعه، تجویز داروی خارج از فهرست دارویی توسط پزشکان ممنوع است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو علت تمایل برخی بیماران برای مصرف داروهای خارجی در حالی که که نمونه داخلی آن با قیمت مناسب‌تر وجود دارد، گفت: این موضوعی فرهنگی است که بخشی از آن به پزشکان هنگام گفت‌وگو با بیماران مرتبط می‌شود که بعضاً بر کیفیت نمونه خارجی تاکید بیشتری دارند و بخشی دیگر به خاطر تصورات غلطی است که در جامعه نسبت به محصول داخلی وجود دارد.

بنابراین گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو از چهره‌های مطرح فضای مجازی که دلسوزانه ممکن است پیگیر تهیه داروهای خارج از فهرست رسمی باشند که تجویز آنها وجاهت قانونی هم ندارد؛ خواست قبل از جمع آوری اطلاعات کامل و جامع از منابع موثق اطلاع رسانی اشتباه و گمراه کننده نداشته باشند.

کد خبر 6095520 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع