Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:03:08 GMT

افزایش چشمگیر مرسولات پستی وارده به گچساران

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۵۲۴

افزایش چشمگیر مرسولات پستی وارده به گچساران

رئیس اداره پست گچساران با بیان اینکه مرسولات پستی وارده در این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، گفت: تنها در یک ماه گذشته تعداد 11 هزار مرسوله پستی وارده در این شهرستان جا به جا شده است.

ایمان حضرتی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مرسولات وارده به شهرستان گچساران افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه  مرسولات پستی وارده در این شهرستان نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است، عنوان کرد: در یک ماه گذشته تعداد 11 هزار مرسوله پستی  وارده ثبت و جا به جا شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل  دو هزار مرسوله پستی وارده ثبت شده است.

خضرتی نژاد ادامه داد: از  زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون جابه جایی مرسوله های پستی این شهرستان به خصوص در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس اداره پست گچساران با بیان اینکه جابه جایی مرسولات پستی وارده  در سه ماهه نخست امسال 35درصد افزایش داشته است، گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد 51هزار و 185 فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در این شهرستان جابه جا شده است.

حضرتی نژاد عنوان کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد۳۷هزار و۷۴۸ فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن  شهروندان گچسارانی برای تهیه بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود به جای حضور در بازار خرید اینترنتی انجام داده اند.

رئیس اداره پست گچساران افزود: تمامی مرسولات پستی وارده و صادره این شهرستان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

 

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: گچساران ویروس کرونا ترافیک حضرتی سال گذشته ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • رنگ خون چشمگیر است
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است