Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:14:09 GMT

پذيره نويسي 1000 ميليارد تومان اوراق رهني

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۵۸۶

پذيره نويسي 1000 ميليارد تومان اوراق رهني

خبرگزاری آریا- پذیره نویسی دومین مرحله اوراق رهنی به مبلغ هزار میلیارد تومان با نرخ سود 16 درصدی و سررسید دو ساله ‏توسط تأمین سرمایه بانک مسکن در فرابورس انجام می‌شود‎.
به گزارش خبرگزاری آریا، اولین انتشار اوراق رهنی مربوط به تیر 95 و به مبلغ 300 میلیارد تومان و با نرخ سود 18 درصدی بود. پذیره‌نویسی مرحله دوم انتشار ‏این اوراق نیز از امروز به مبلغ 1000 میلیارد تومان و با نرخ سود 16 درصدی و سر رسید دو ساله آغاز می‌شود تا بانک مسکن این مبلغ ‏را صرف اعطای تسهیلات جدید به مشتریان کند‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، این اوراق با نام بوده و مبلغ اسمی هر ورقه 100 هزار تومان است. پرداخت سود نیز هر سه ماه یکبار انجام خواهد شد. ‏

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پذیره نویسی اوراق رهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد

به گزارش ورزش سه، صلاح در دقیقه 16 دیدار لیورپول و تاتنهام توپ ارسالی توسط کودی خاکپو را تبدیل به گل کرد و در ادامه نیز یک پاس گل برای هاروی الیوت ارسال کرد. او همچنین پایه‌گذار گل دوم لیورپول هم بود تا نقش مهمی در پیروزی 4-2 تیمش در این مسابقه داشته باشد.

با اعلام شبکه آماری اپتا، صلاح به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که در 3 فصل متوالی به آمار 10 گل (یا بیشتر) و 10 پاس گل (یا بیشتر) می‌رسد.

او همچنین پس از وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، دومین بازیکنی است که در مجموع پنج فصل مجزا به این آمار رسیده است.

لازم به ذکر است صلاح در این فصل لیگ برتر 18 گل با لیورپول به ثمر رسانده و 10 پاس گل نیز داده است.

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات