Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه فرضیه های مختلف درخصوص دختر کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات جهان نما کردکوی در دست بررسی است، گفت: طی هماهنگی با مراجع قضائی، مدیر تیم کوهنوردی و ۳ نفر از اعضای مرتبط برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ مجتبی مروتی گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی یکی از اعضای تور گردشگری و کوهنوردی در ارتفاعات کردکوی، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام تیم هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد خانمی ۲۷ ساله صبح زود از چادر خارج شده و پس از گذشت مدتی سایر اعضا متوجه عدم بازگشت وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: بررسی های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران به صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این کوهنورد هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، مروتی در پایان با تاکید بر تداوم تلاش ها برای یافتن این کوهنورد ادامه دارد: از شهروندان محترم و اهالی آن محل تقاضا داریم در صورت یافتن این خانم سریعا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان پلیس گلستان امداد و نجات عملیات جستجو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب

سرهنگ منصور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از وقوع قتل یک نفر در روزهای پایانی فروردین سال جاری در یکی روستاهای بخش گواور گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی گیلانغرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتل فراری در یکی از شهرهای استان ایلام شده و طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این فرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی گیلانغرب، تصریح کرد: این فرد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی و انتقام جویی عنوان کرد.

محمدی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی فرد قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6091358

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند