Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سبد حمایتی تخصیص یافته به شرکت‌های دانش‌بنیان، بیش از ۱۱۰ خدمت مختلف را در خود جای داده و خدمات بیمه‌ای در حوزه‌های مختلف یکی از این خدمات است.  

این بسته جامع بیمه‌ای، ریسک‌های مرتبط با مسئولیت را کاهش می‌دهد و روند فعالیت‌های جاری شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیمه مسئولیت آتش‌سوزی برای خسارت مالی و جانی در برابر اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان، بیمه مسئولیت حرفه‌ای کارشناسان آزمایشگاه و بیمه مسئولیت محصول، چند بیمه نامه‌ای هستند که توسط این بسته خدمتی پوشش داده می‌شود.

با ایجاد زیرساخت‌های آنلاین، اقداماتی انجام گرفته است تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند مستقیماً به نمایندگی‌های شرکت بیمه‌ ایران مراجعه کنند و از این خدمات بهره‌مند شوند.  

در متن تفاهم‌نامه امضاشده توسط دو طرف، مواردی مانند بیمه مسئولیت ناشی از گارانتی محصول و بیمه‌ مسئولیت ناشی از کیفیت محصول نیز گنجانده شده است. صدور این نوع بیمه‌نامه از طریق سیستم مبتنی بر وب امکان پذیر است و مدت اعتبار بیمه نامه‌های این بسته خدمتی نیز یک سال در نظرگرفته شده است.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان بیمه شخص ثالث

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان بیمه شخص ثالث شرکت دانش بنیان بیمه شخص ثالث شرکت های دانش بنیان بیمه مسئولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان

دانش‌بنیان‌های مازندران در نشستی صمیمی با یوسف نوری، استاندار مازندران خواهان رفع موانع و تسهیل شرایط پیش روی کار شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075158 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف