Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:09:29 GMT

نگذاریم غدیر در غربت برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۹۱۵

نگذاریم غدیر در غربت برگزار شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی در اولین جلسه بنیاد بین المللی غدیر استان خراسان رضوی گفت: با رحلت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی و با مشورت دوستان، حجت الاسلام آخوندی رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان خراسان رضوی شد و ان‌شاءالله با همراهی و ابتکار حجت الاسلام آخوندی، غدیر زیبایی را در استان و شهرمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم در این برهه زمانی، در صدد هستیم که عید غدیر امسال ارمغان خنده‌ای را برای مردم داشته باشد تا در شهر، فضای بانشاط و پر شوری حاکم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با رعایت اصول بهداشتی، غدیری زیبا و پر از شادی و نشاط را در شهر و استان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تشکر از مسئولین بیان کرد: نگذاریم غدیر در تنهایی و غربت برگزار شود بلکه تلاش کنیم هر چه بیشتر این عید بزرگ را به همگان معرفی کنیم و همینطور با توجه به مواسات مقام معظم رهبری، درصدد باشیم تا مشکلات مردم را کمتر کنیم.

کد خبر 4972835

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم ویروس کرونا آیت الله علم الهدی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد