Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز از کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و شکر در هفته جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پرویز زرگر اظهار کرد: با توجه به مصوبات جلسه هفته گذشته کارگروه تنظیم بازار و همچنین هماهنگی صورت گرفته با مبادی ذیربط طی هفته جاری شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و شکر در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیاز روزانه گوشت استان را حدود 50 تن و مرغ را 150 تن اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مرغ طی ماه جاری که به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی و عدم جوجه ریزی در فصل گرما بوده است، با هماهنگی شرکت امور پیشتیبانی امور دام نسبت به توزیع نامحدود مرغ منجمد با کیفیت به مبلغ 13 هزار و 500 تومان اقدام خواهیم کرد.

زرگر خاطرنشان کرد: در این راستا عرضه قیمت مرغ منجمد باکیفیت از سوی سازمان میادین و ماشین های سیار؛ 13 هزار تومان انجام می شود. همچنین قیمت گوشت قرمز نیز مشخص شده است که با توجه به مصوبات جلسه طی هفته جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز در ادامه سخنان خود به عرضه شکر در سطح بازار اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی عرضه شکر فله در سطح بازار ممنوع اعلام شده است. در این راستا عرضه شکر به صورت بسته بندی های یک کیلویی به قیمت 8 هزار و 200 تومان در هفته جاری به بازار عرضه می شود.

بخش دیگری از سخنان زرگر به موضوع ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی اختصاص داشت، وی در این رابطه نیز گفت: این مهم از سوی تعاون روستایی استان در کرج و ساوجبلاغ در دست پیگیری است و به زودی نسبت به عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز مردم اقدام خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار تورم شکر گرانی گوشت البرز مرغ قیمت گوشت قرمز هفته جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده