Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@02:46:30 GMT

آزمون سراسری در زمان اعلام شده برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۹۸۵

آزمون سراسری در زمان اعلام شده برگزار می‌شود

به گزارش پارسینه، فاطمه زرین آمیزی تاکید کرد: فعلا هیچ برنامه‌ای برای تعویق کنکور سراسری گرفته نشده و تا این زمان آزمون سراسری به قوت خود باقی است و در همان موعد مقرر ۳۰ و ۳۱ مرداد «مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا» برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ تغییر پیدا کرده است و تاریخ جدید برگزاری این آزمون‌ها پس از ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زرین آمیزی افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا در جامعه و به احتمال به خطر افتادن داوطلبانی که می‌خواهند وارد نظام آموزش عالی کشور شوند؛ با توجه به اهمیت موضوع مسئولان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، وزارت بهداشت و وزارت علوم همفکری کردند تا بهترین تصمیم را بگیرند و آن تصمیم تعویق و نه تعلیق زمان برگزاری این دو آزمون است.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به این که این سومین بار است که زمان آزمون‌ها تغییر می‌کند، افزود: در مورد زمان برگزاری کمی اختلاف نظر وجود دارد، چون هدف این است که بهترین تصمیم گرفته شود تا باتوجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور این سردرگمی داوطلبان مجددا تکرار نشود.

زرین آمیزی با بیان این که وزارت بهداشت اگر امروز به ما نتیجه را اعلام کند ما زمان نهایی و دقیق برگزاری را به داوطلبان اعلام می‌کنیم گفت: از داوطلبان تقاضا می‌شود برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون‌ها تنها به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و سایت‌های معتبر مراجعه کنند.

وی درخصوص سرنوشت کنکور سراسری که در این اطلاعیه مسکوت مانده است نیز گفت: بیش از یک ماه تا برگزاری آزمون سراسری زمان باقی مانده است و ما امیدواریم وضعیت شیوع کرونا تا آن زمان کنترل شود، اما زمان آزمون دکتری و کارشناسی ارشد که این هفته و پایان هفته بعد بود لغو شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور بامداد دوشنبه در اطلاعیه‌ای از لغو آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و از برگزاری آن در تاریخی نامعلوم خبر داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنکور برگزاری کنکور سازمان سنجش آموزش کرونا آزمون دکترا کارشناسی ارشد زمان برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده